Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hej depression i goldbergstedt fik jeg 68 16 år dreng

Redigeret 1 september, 2015, 07:13 i Studerende og unge
Hej jeg har taget goldbergs test her på netdokter og ifølge har jeg en svær depression har haft det sårn i ca 2 år uden at have sagt der til en eneste person nogen der ved hvad jeg skal gøre jeg er 16 år og er dreng bare at skrive den her tekst har jeg det fuckibg svært ved kan ikke klare det mere det er pisse hårdt har dog ikke tænkt mig at begå selvmord fordi jeg ved at man KAN få det bedre og at mange ville begynde at savne mig hvad skal jeg gøre hjælp hvordan skal jeg styrke mig op til at tage til læge hvordan skal jeg gå til psykolog pliz hjælp

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Seba.
    Jeg kan genkende mig selv i det du skriver og det er rigtig svært at finde modet til at tage kontakt til en læge eller fortælle nogen man kender, om hvordan man har det.
    Nu ved jeg jo ikke, hvor du bor/kommer fra. Men personligt fik jeg det bedste hjælp, jeg kunne tænke mig til, da jeg opsøgte Psykiatrisk Center i Ballerup. Jeg ved der ligger andre psykiatriske centre rundt omkring, hvor der er en akut modtagelse, lige som en almindelig skadestue, hvis du er kommet fysisk til skade. Så hvis du bor i nærheden af et, vil jeg opfordre dig til at tage derhen.
    Skriv gerne hvad du finder ud af.

    Mvh Kalle-Katrine.
Log in eller Registrér for at kommentere.