Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

mikroforkalkninger i tekstiklerne!

Redigeret 9 oktober, 2015, 23:49 i Mænds sygdomme
Hejsa jeg gået nogle år med en lille smule smerte i tekstiklerne, kommer som regel i sommerperioden.. der ligger jeg ihvertfald mest mærke til det.

Jeg har fået det kontrolleret noget gange hos lægen og de har ikke kunne mærke noget på tekstiklerne, de føles normale.. jeg har så været til ultralyds scanning og der blev fundet noget der hedder "mikroforkalkninger på begge tekstikler" Jeg spurgte ikke rigtig mere ind til det ved scanning da jeg var meget rundt på gulvet.. idag har jeg så bekræftet at der var tale om "mikroforkalkninger" og lægen kunne ikke rigtig forklar hvad det var syntes jeg. der er ikke tegn på tekstekilkræft sagde lægen. jeg skal så til en speciellæge, når jeg engang får en indkaldelse, for at kigge nærmere på det forkalkninger..

jeg har aldrig haft andre problemer med mine tekstikler end det her...

er der nogle der har erfaringer eller noget info om mikroforkalkninger i tekstiklerne?.. Lægen forklarede det ikke særlig godt.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Man kan jo få forkalkninger overalt også i de små årer i kønsorganerne.

    Vindrue kerne ekstrakt er god til at fjerne forkalkningerne lidt efter lidt. Samtidigt er det en god antioxidant. Man kan købe på nettet i England.


    http://www.amazon.co.uk/Grape-Seed-Extr ... ed+extract
  • Indstillinger
    Opdatering på mit foreløb:

    Jeg blev opereret i tekstiklerne, for at få lavet en vævsprøve, de skar hul på hver side af pungen og tog derefter prøver fra begge tekstikler, var i fuld nakose og blev syet med sting der selv forsvinder. foremålet med operationen var at lave en test der 100% viser om mine tekstikler var helt normale.

    Det viste sig så at mine tekstikler var helt normale, udover jeg har mikroforkaltninger.

    Mikroforkaltninger er som så ikke farligt, hvis du ikke har haft andre sygdomme med tekstiklerne.
Log in eller Registrér for at kommentere.