Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ulykkelig kærlighed og depression

Redigeret 24 august, 2015, 06:33 i Angst
Hej alle
Jegf er ny herinde, men som overskriften lyder så er jeg dybt ulykkelig. Min ex og jeg slog op for to måneder siden og jeg savner ham så meget og kan ikke få min daglig dag til at fungere. Jeg går til psykolog og får anti depressivt medicin men synes bare, at jeg falder længere og længere ned i et sort hul. Jeg ved at der ikke er nogen mulighed for at vi finder sammen igen. men alligevel så savner jeg ham så meget, selvom vi ikke behandlede hinanden pænt til sidst. Jeg har overvejet selvmord, for jeg kan slet ikke fungere uden ham. Jeg bor nu hjemme hos mor og synes det er flovt af en alder af 27 år. Derudover har jeg kun to nære veninder tilbage og de er ved at være træt af at høre på at jeg savner ham, da de ved hvor dårligt han har behandlet mig.. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, det hele virker så sort og uoverskueligt, og den ene dag tager bare den anden.. Jeg har alllerhelst bare lyst til at forsvinde men samtidig vil jeg også gerne være glad igen.. Folk siger at jeg bare skal komme videre, men hvad hvis jeg ikke er i stand til det, hvad hvis der er noget i vejen med mig... Mine tanker kører på højtryk og jeg kan snart ikke mere.. Håber der er nogen der kan hjælpe . Det skal lige siges at han er min første store kærlighed, så er helt ødelagt..
Log in eller Registrér for at kommentere.