Hjem Hud og hår Åben debat om plastikkirurgi

Fedtsugning af inderlår

Redigeret 4 november, 2015, 03:53 i Åben debat om plastikkirurgi
Hejsa
Jeg er en slank pige, som til dagligt løber de fleste af ugens dage. Dog har jeg altid haft et, svært forhold til min krop. Forstået på den måde, at mine lår er større end resten af min petite krop. Jeg er pæreformet, så når jeg tager på, sætter fedtet sig for det meste på bagdel og lår. Det betyder, at jeg bliver nødt til at veje usundt lidt, og spise restriktivt det meste af tiden, for at opnå et resultat, som i mine øjne er mere harmonisk. Jeg har haft en spiseforstyrrelse, som har styret hele denne adfærd, og det har været en kamp uden lige. Har altid ønsket mig tyndere lår, og har været vant til at have mellemrum mellem dem i al den tid, jeg var syg. Dette vil jeg gerne opnå igen, MEN, men men.. dog ikke på en usund og sygelig måde. Derfor tænker jeg, at en fedtsugning vil være en god løsning, så jeg ikke skal blive ved med at kæmpe mod min krop.
Er der nogen, der har erfaringer med fedtsugninger? Og hvilke klinikker?
Selv har jeg overvejet Amalieklinikken, hvor der desværre er lang venteliste.
Ellers har jeg tænkt på Aleris/Hamlet og Privathospital Nygart.
På forhånd mange tak! :)

Kommentarer

  • Hej Jasmine

    Jeg sad selv og søgte på fedtsugning her på netdoktor, da jeg stødte på dit spørgsmål. Mit "problemområde" er ikke lårene men "håndtagene", som jeg ikke kan træne væk åbenbart.

    Jeg har selv bestilt tid til en snak/forundersøgelse hos Nygart, da jeg før har brugt dem ift. botox (http://www.nygart.dk/botox/rynker/ ), hvor jeg syntes at de var rigtig gode og meget lyttende. Min veninde har prøvet Nygart ift. fedtsugning, og var glad for resultatet,. Hun fortalte blandt andet at de bruger en del tid på at snakke og og vurdere, hvorvidt dét er den bedste løsning, hvilket jeg synes lyder betryggende (at de ikke bare går i gang, men foretager en individuel vurdering). Du kan jo gøre ligesom jeg og bestille tid til en forundersøgelse derinde (ligesom du også kan på de andre klinikker) - og så foretage dit valg. Det er først og fremmest vigtigt at føle sig tryg, der hvor behandlingen skal foretages.

    Bedste hilsner, Julie
Log in eller Registrér for at kommentere.