Smerter - Arm, tunge og bryst.

Andersen6G
Redigeret 15 august, 2015, 11:20 i Åben debat om smerter
Hej folkens.

Jeg skriver her da jeg på det sidste har oplevet mærkelige ting i min krop.
Jeg har været meget træt på det sidste. Kombineret med at jeg har svært ved at falde i søvn, da jeg er meget opmærksom på min hjerterytme, og jeg kan til tider mærke min puls i min hals og i mine fingre når jeg skal til at sove. Det tager mig timer at falde i søvn, når jeg endelig falder i søvn, vågner jeg af de mindste forstyrrelser. Her starter rumlen forfra. Og jeg falder næsten aldrig i søvn igen.

Desuden har jeg haft pludselig opstående smerter i den øverste halvdel af min venstre arm(den del der sidder tættest på skulderen)(ikke på baggrund af fysisk arbejde) + jeg har haft summen i min tunge(nærmest som om den sover).
Desuden har jeg haft en mærkelig trykken for brystet. På begge sider. Mest venstre side, under den nederste del af mit ribcage. Når smerterne kommer kan jeg ikke tænke på andet og mister min koncentration omkring andre emner, fuldstændigt.

Jeg har været til læge, her har de fortaget blodprøve samt hjertediagram. Og har fortalt mig at der overhovedet ikke er noget at spore på hverken den ene eller anden undersøgelse.
De siger mine symptomer peger på stress. Og jeg har derfor været sygemeldt i 2 uger uden jeg har fået det bedre. Jeg er tilbage på arbejde nu og kan hverken mære bedring eller forværring i min situation.

Jeg håber jeg kan få lidt svar på hvad det kan være herfra. Jeg håber min beskrivelse er fyldestgørende, såfremt i har spørgsmål bestræber jeg mig på at svare hurtigst muligt, da jeg gerne snart vil kunne sove ordentligt, og ikke gå at være bange for at jeg er ved at få et slagtilfælde eller lignende.
Bonusinfo: Jeg er en knægt på 21 år. Jeg er ikke overvægtig, måske lidt erotisk buttet. Ryger ca. 20 cigaretter om dagen, og har tidligere haft et hashmisbrug som jeg er kommet over. (ca. 3-4 måneder siden jeg har rørt det) jeg har aldrig taget andre stoffer og har ikke et medicin forbrug. Min form er ikke den bedste, jeg dyrker ingen motion kun cykelturen fra og til arbejde.

På forhånd tak.
Andersen6G

Kommentarer

  • Det lyder bestemt som stress. Du kan også have muskelsmerter i brystkassen. Du skulle prøve en god omgang massage. Jeg kan anbefale thaimassage. Det er den bedste massage jeg har fået.

    Og så lad være med at tænke så meget på puls o.s.v. Det er der ingen grund til.