Hjem Sex & samliv Seksuel debut

Hjælp!!!! P-pille krise

Redigeret 5 januar, 2017, 03:22 i Seksuel debut
Hej alle sammen,

jeg har et spørgsmål jeg ville høre om nogle kunne hjælpe mig med at få svar på!!!

jeg havde sex med en fyr jeg ser til i mandags om aftenen, og jeg trak mig væk inden han kom sådan 100% men jeg ved ikke om han kom lidt indeni mig, men det er vel også "ligemeget" nu hvor jeg er på p-piller??

men så i går aftes glemte jeg at tage 1 p-pille og jeg kom først i tanke om det 13 timer efter den skulle være taget, men hvad så nu? Det ændre ikke på noget vel så længe jeg bare ikke er sammen med en de næste 7 dage fx? Og det gør ikke muligheden for at være blevet gravid efter i mandags mulig vel??? Please heeeeelp!!!

Kommentarer

  • Hej Forvirretpige1

    Jeg fandt lige frem til dit indlæg og vil lige smide en kommentar, selvom jeg kan se, at dit indlæg er ved at være lidt gammelt. Det skyldes nemlig, at jeg har fundet en ret god hjemmeside, som har hjulpet mig en del, og som forhåbentlig også kan hjælpe dig og andre herinde.
    Ud fra hvad jeg forstår, er du beskyttet, men det kommer også an på, hvornår i din periode du har glemt at tage p-pillen. Prøv f.eks. at kigge denne artikel igennem, som giver et rigtig godt overblik: https://www.practio.dk/artikler/glemt-p-pille

    Om man er beskyttet eller ej efter glemt p-piller afhænger nemlig f.eks. af, hvor mange man har glemt og på hvilket tidspunkt i sin periode.

    Jeg håber, at du og andre kan bruge det til noget.

    Vh
Log in eller Registrér for at kommentere.