Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Oralsex med prostitueret der blødte

Det er ca. 3 mdr. siden jeg var ved en prostitueret hvor jeg fik mig en rigtig dårlig oplevelse. Det har givet stof til eftertanke, en masse research på nettet og mere viden omkring hiv. Jeg troede egentlig, at jeg vidste meget om hiv og følte, at jeg var på sikker grund sålænge jeg brugte beskyttelse. Jeg skænkede det slet ikke en eneste tanke, at oral sex har en risiko med sig og at den risiko faktisk er stor efter den oplevelse jeg havde.
Jeg har som sagt lavet en masse research og har fået taget en test i dag. Da der er sommerferie, så får jeg desværre ikke svar på testen før sidst i august.
Det fik mig til at oprette denne tråd i håb om, at nogle kan fortælle mig lidt om den sandsynlighed for smitte der kan ligge der?
Der skete det, at efter 1 minuts blid oralsex til hende, så opdager jeg, at hun bløder en del. Jeg går på wc og skyller munden med det samme, og ser noget mørkt lignende der kommer ud som kunne være lidt blod. Jeg er ikke sikker på det men tror, at jeg har fået det i munden. Det her sker ca. 1 uge efter at jeg har haft en lille lungebetændelse og tænker derfor om det betyder øget risiko for at modtage virussen?
Jeg føler at jeg har været i en uheldig situation der gør, at hvis den prostitueret skulle være smittet, så har jeg gjort alt det rigtige desværre for at overføre virussen.
Log in eller Registrér for at kommentere.