Hjem Smerte Åben debat om smerter

hjælpe min far har mange smerter

Redigeret 28 juli, 2015, 16:15 i Åben debat om smerter
Jeg har brug for folks hjælpe, jeg har søgt i flere uger på nettet men da jeg er ordblind og det samme er min storebror kan vi ikke finde noget vi har prøvet at søge over alt jeg synes ikke vi kan finde noget der kan hjælpe os, så jeg håber i kan.

Vi har en far der har smerter i hans ben hver eneste dag han kan snart ikke gå mere og lægerne kan ikke finde noget, så vi ville spørger jer om privat klinikker ville hjælpe os ellers noget andet?

Min bror og jeg, gøre alt for at få råd til det og vi stopper ikke før vi kan hjælpe ham, håber denne debat er okay

Hjælp os, vi har brug for det

Kommentarer

  • Jeg har smerter i mine ben og det kommer fra mine fødder.- Smerterne op i benene er muskelsmerter, de kommer fra fødderne
    Det kan være så slemt at man har svært ved at gå. Jeg har opdaget at Thai massage virkelig hjælper, så smerterne ikke er så slemme.
    Lægen kan ikke hjælpe, der er ikke noget at gøre andet end indlæg i fodtøjet.

    Når lægen ikke kan finde noget hos jeres far kunne det måske være muskelsmerter. Hvis f.eks. det ene ben er en lille smule længere end det andet kan det også give smerter. Det ser lægen vist sjældent efter.
    Hvis der er noget galt med foden kan det virkelig give stærke smerter. Mine ben mister også styrken.

    Det er bare et forslag, som I kunne prøve at undersøge.
  • Mange tak for svaret, det vil jeg prøve og undersøge om det er , vi takker rigtig meget
  • Det glæder mig meget du ville give mig en tilbagemelding.
    Der kan jo være meget andet galt, men det er da et forsøg værd at undersøge. Jeg troede ikke muskelsmerter kunne give så store vanskeligheder, som de åbenbart kan.
  • Vi er rigtig glad for du svart på vores spørgsmål, vi leder efter et thai sted tæt på os :-)
Log in eller Registrér for at kommentere.