Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kan jeg få min eks igen..

Redigeret 27 juli, 2015, 14:15 i Sorg og krise
Hej... Her er et stort råb om hjælp. Jeg og min eks fandt hinanden helt tilbage i 1994, vi var kun 14 og 17 år gamle i mellemtiden har vi fået 2 dejlige børn som i dag er 15 og 19 år. Vores forhold braste i januar 2013 og de sidste 2 år af vores forhold følte jeg mig overset, til side sat, og følte at vi bare var rigtig gode venner. Vi havde jo begge vores fuldtids jobs men ved siden af havde han egen forretning som han startet op i 2011 som han passede når han kom hjem fra sit alm job, så vi så ikke hinanden ret meget. Jeg fik først min lejlighed i juni 2013 så vi boede sammen ind til der. Vi har haft problemer i vores tid sammen, vi har begge været hinanden utro, men det fik vi klaret selv, sener gik vi i par terapi fordi vi ligesom havde glemt hinanden og det hjalp også i starten men alligevel gik vi hen og glemte hinanden og røg tilbage i det gamle trommerum. I marts fortalte min eks mig at han havde fundet en god veninde (lidt hurtigt når vi har været sammen i lidt over 20 år) men ja ok tænkte jeg, så er han jo kommet vider. månederne gik og jeg flyttede men savnet var stort til ham. Min eks fortalte ganske kort tid efter at jeg var flyttet (14 dage) at han og veninden skulle på weekend tur sammen, og det var der jeg egentlig fandt ud af hvad jeg havde mistet.. Efterfølgende har jeg prøvet og redde vores forhold igen, og han virker intraseret og alligevel ikke. Vi går tit ud og spiser sammen bare ham og mig vi holder sommerferie sammen vi er også sammen til højtider, og vi ses også tit i hverdagende til kaffe og god hygge sluder, vi har også sex sammen engang imellem men ikke så tit. Men han kan bare ikke glemme sin veninde og hun kan ikke glemme ham. Jeg har haft snuset i hans telefon en tre gange her i løbet af de sidste 2 år, og jeg har også konfronteret ham med hvad jeg opdaget på hans telefon, og han fik dårlig samvittighed over hvad han havde gjort og skrevet. Mit savn til ham er så enormt stort til ham, når vi har de dybe samtaler fortæller han hvor meget han elsker mig og at han savner mig og at jeg har en stor plads i hans hjerte og at ingen kan erstatte mig, men når jeg så spørger ham om vi ikke skal prøve og få vores familie til at fungerer igen, for jeg af vide at han bare ikke ved hvordan vi skal gøre det og at han er bange for at vi skal falde tilbage som det var engang.. Men jeg har et håb om at vi kan finde sammen igen da han jo stadig har de følelser for mig endnu. Det er bare så hårdt, græder lige så snart jeg kommer hjem fra job og nætterne er så lange og fyldt med tåre og smerte, det gør så ondt i mit hjerte, jeg er så forelsket i ham, kan bare ikke slippe ham.. Har jeg mon stadig en chance hos ham? Hilsen en håbløs forelsket kvinde..
Log in eller Registrér for at kommentere.