Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Overvægt og kroniske smerter

Redigeret 9 april, 2016, 13:31 i Åben debat om overvægt
Hej alle sammen
Jeg er en kvinde på snart 22 år, har siden jeg var 14 haft en skade i ryggen. Dengang troede lægen ikke på mig, og sagde jeg skulle tage mig sammen. Så det gjorde jeg, har taget en uddannelse hvor jeg har løftet på mange tunge ting, så min skade er blevet meget være, har nu kroniske smerter fra midten af ryggen og ned. Jeg kan ikke gå mere end 3 km om dagen. Kan ikke cykle, løbe, træne osv da jeg får så mange smerte af det. Jeg kan ikke rejse mig fra stol og seng, sveder af smerte, kaster op af smerte, kan ikke bevæge mine ben osv. For 3 år siden blev jeg indlagt i 14 dage fordi min krop sagde stop. Kunne ikke rejse mig fra senge uden at falde. Jeg kom på kraftig smertestillende, som fik mig til at tage meget på. I dec. 2014 valgte jeg at sige stop med morfin da jeg fik abstinenser. Så feb 2015 var jeg ude af det. Men igen kur hjælper. Har været på konstant kur i 5 år uden noget form for vægttab. Blev desperat og prøve så nupo i 2 måneder uden jeg tabte mig.
(Kan ikke have et fuldtidsjob kan klare 15 timer om ugen)

Er ved at give op hvad skal jeg gøre!!

Har 30kg for meget på mig og vil gerne af med dem.
Har prøvet motion med at startet ud i det lille og så øge stille og roligt men hvergang det sammen.
Inden min skade løb jeg gerne 10 km og red 2-4 heste. Har altid været meget aktiv og savner det så meget.

Mvh en meget frustreret pige

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.