Hjem Sex & samliv Prævention

Kan hun være blevet gravid?

Redigeret 20 juli, 2015, 09:57 i Prævention
Jeg har haft samleje med en pige og er kommet med kondom på. Efter 20-30 Minutter begynder vi så igen hvor hun giver mig et blowjob i 5-10 minutter uden at jeg kommer. Hun sætter sig derefter på mig hvor min penis kommer op i hende en enkelt gang hvorefter jeg trækker mig ud igen da jeg ikke vil have at hun bliver gravid.

Hvor sandsynligt er det at hun bliver gravid ved det og burde hun tage en fortrydelses pille.

Kommentarer

  • Det kommer an på, hvor hun er i sin cyklus? Er det umiddelbart før/efter menstruation er risikoen ret lille, men selvfølgelig, den er der, men nok så lille, at det kan betragtes som stort set ikke eksisterende.

    Dog er det kun dig og hende der ved, hvad der helt præcist er foregået. Hvis du var godt tændt efter den omgang, kan der jo sagtens være smuttet levedygtige sædceller ud.

    Men - inden den fortrydelsespille, som altså er heftige hormoner, som pigen slet ikke har spor godt af, så find lige ud af det med cyklus.

    Du ved jo godt, at hvis ikke du vil gøre en pige gravid, så skal du have det kondom på - og det hver eneste gang, og helt fra start til slut, og det skal du også selv om hun fortæller, at hun f.eks. tager p-piller, for du kan ikke regne 100% med, at hun nu også HAR husket samtlige piller - og skulle hun vælge at få barnet, hvis hun bliver gravid, så har du overhovedet intet at skulle have sagt; du skal ganske enkelt være far.
    Derfor undrer det mig faktisk, at så mange unge mænd er lidt ligeglade med den prævention - og regner med at pigen har styr på den side af sagen.

    Så - selv om det naturligvis lige var fristende, at hun var så hed, så må en af jer nødvendigvis være den voksne - så afbryd øjeblikkeligt fremover, hvis noget lignende skulle ske igen.
Log in eller Registrér for at kommentere.