Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kriller / kildren i mine øjne.

Redigeret 21 juli, 2015, 02:38 i Åben debat om øjne
Ja det lyder underligt men jeg har haft en kildren / kriller i mine øjne over en uges tid, på forskellige tidspu kter. Har haft det før, men det gik væk igen.
Jeg sad ret meget ved min pc, og fik ikke så meget søvn, så tænkte at det var fordi jeg var træt, så jeg gik tidligt i seng. Der var ijkke noget om morgenen men senere på dagen kom det, og det havde været så slemt at jeg ikke kunne fokusrere ordenligt hvis jeg skulle se tv. Så havde overvejet om det erfor meget tid jeg har burgt ved en pc, der gør at,ine øjne er stressede eller had der sker når det kriller/klør i mine øjne. For det komme også nogen gange når jeg er ved at være træt. Nogen der ved hvad det kan være? Jeg skal dog havde en syns test hos min optiker her på onsdag.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det lyder ikke det mindste underligt, det er ganske "naturligt".

    Du har sikkert siddet for længe ved computeren. Man skal blinke med øjnene og det er man slem til ikke at gøre , når man sidder ved den og stirrer og så bliver øjnene for tørre.
    Jeg kender det du beskriver så godt.

    Jeg tror bestemt ikke det er på grund af dit syn, men derfor kan det jo godt være du alligevel skal have briller.
    Du skriver intet om hvilken alder du har, men jo ældre man er jo værre kan det blive.
    Jeg må af og til dryppe mine øjne og jeg bruger Systane øjendråber, som kan købes på apoteket.
  • Indstillinger
    Jeg håber du i det mindste har læst hvad jeg svarede dig.
Log in eller Registrér for at kommentere.