Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Nyttig at vide om solcreme

Redigeret 10 november, 2015, 19:45 i Åben debat om hud og hår
Hej alle!

Jeg leder i øjeblikket efter den bedste solcreme. Prisen er ikke så vigtig, da jeg prioriterer kvalitet højere. Jeg er blevet anbefalet en Nivea solcreme http://testguro.dk/bedste-solcreme-test/ - som er øverst i den her i artikel

Er Nivea solcreme virkelig den bedste, eller findes der bedre til prisen? Det skal være faktor 15-30

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvad der er det bedste for en, er jo ikke nødvendigvis det bedste for en anden - så det spørgsmål kan simpelt hen ikke besvares.

    Du bør naturligvis være opmærksom på om der er nogle tilsætningsstoffer i, som du ikke kan tåle.

    Og - den dyreste behøver ikke være den bedste.

    Nogle er mere "fedtede" end andre - men det er jo et spørgsmål om, hvad man selv bedst synes om.

    Jeg kan foreslå, at du spørger en farmaceut på apoteket til råds - men der vil man jo nok anbefale egne produkter - dog har en farmaceut en mere grundlæggende viden end en ekspedient i en eller anden forretning, og det er jo især vigtigt, hvis du har nogle allergier.

    Hos os køber vi simpelt hen den billigste, der dog har den rette høje solfaktor, dog ikke fyldt med diverse "stads" - og det har vi det godt nok med, og da min mand har fået fyldt sin solkonto helt op - har fået hudkræft - skal især han jo være opmærksom og passe på.
  • Indstillinger
    Jeg stoler ikke på, at
Log in eller Registrér for at kommentere.