Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Sove hos kæresten

Jeg er en ung fyr på 16 år og jeg har det problem at mine forældre ikke gider give mig lov til at sove med min kæreste. Jeg har kendt min kæreste i snart et år, men vi har kun været sammen som par i to måneder. Min kæreste har her for nylig fået lov af sine forældre til at sove med mig, og det skal lige siges at vi er af samme alder.

Jeg har så informeret mine forældre om at jeg gerne må sove hos hende for hendes forældre, og min mor er lidt ved at give sig, og kan godt se at det ikke skader, for hvad der kan ske om natten kan også ske om dagen. Min mors problem er bare at hun helst ikke vil have "fremmede" om morgenen når hun står op, og hun vil gerne kende personen der sover her rigtig godt. Så min mor har egentlig ikke særlig meget imod at jeg sover hos min kæreste.

Min far på den anden side, er meget stædig og firkantet, og vil gerne følge sine principper, og siger at siden jeg ikke er 18 så har han ansvaret for mig, og derfor må jeg ikke sove hos min kæreste for ham. Dog ville han ikke have noget imod at jeg flyttede ud, så han ikke havde ansvaret for mig og så må jeg pludselig gerne sove ved min kæreste. Det giver ikke rigtig mening for mig, og har brug for hjælp og råd. (Jeg og min kæreste er sex-aktive og det ved mine forældre godt, så derfor har det ikke noget med det at gøre, og det er ikke derfor jeg virkelig gerne vil sove hos hende.)
Log in eller Registrér for at kommentere.