Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Klamydia - Hjemmetest eller hos egen læge?

Redigeret 10 juni, 2015, 06:13 i Åben debat om sex
Hej alle

Jeg er ret sikker på, at jeg har fået klamydia. Jeg har alle symptomer, som beskrives her og jeg er i tvivl om, jeg skal tage til egen læge eller tage en hjemmetest. Jeg kan se fordelen ved en hjemmetest, men er ikke sikker på, hvor rigtig sådan en kan være. Nogen som har en ide om det?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Da klamydia kan være fatal, hvis den ikke bliver behandlet og får lov til at udvikle sig, synes jeg helt klart, du bør sikre dig 100% og få taget testen ved lægen.
  • Indstillinger
    Matilde.
    Det her er et debatforum - ikke en brevkasse.

    Hvorfor i alverden går du ind og retter i dit oplæg - efter der er kommet svar??

    Almindelig høflighed ville være, at du da lige meldte tilbage i stedet.
  • Indstillinger
    Det er ikke gået op for hende hvor slemt den kan være. Smut til lægen med det for hjemmetesten er ikke 100% sikker. Selvom hjemmetesten skulle være sikker skal du alligevel til lægen for at få medicin og lægen skal tage klamydiatest for at være sikker, så hjemmetesten kan du ikke bruge til noget. Især dig som kvinde skal behandles omgående hvis det viser sig at det er klamydia. Hvis du ikke bliver behandlet i tide kan klamydia sprede sig til æggelederne og æggestokkene bliver beskadiget, æg ikke kan vandre fra æggestokkene ned i livmoderen. Herved opstår nedsat evne til at få børn.
  • Indstillinger
    lisrataeelisrataee
    Redigeret 30 september, 2021, 06:17

    Klamydia piller - https://www.euroclinix.net/dk Veldig bra produkt!

Log in eller Registrér for at kommentere.