Hjem Sex & samliv Seksuel debut

Er bange for jeg er gravid.. Kondomet gled en smule af

Redigeret 2 juni, 2015, 03:33 i Seksuel debut
I går havde mig og min kæreste sex, er ikke på p-piller, men vi brugte kondom. Jeg lagde ovenpå ham, men da han træk sig ud var det som om der var noget der mindede lidt om sæd udenpå kondomet, men tror også den gled en lille smule af da han træk sig ud.
- det der var ude på kondomet kan det være noget fra mig af? For vi tjekkede godt efter om det var sprunget og var det ikke.
- Men er der så kommer sæd op i mig? Når den var gledet lidt af? Den gled ikke helt af. Men der var stadig et eller ander uden på kondomet

Kommentarer

  • Et kondom, der passer, ikke er for gammelt og er sat rigtigt på - falder ikke af, så måske I lige skal øver jer lidt i det.

    I det hele taget bør du/I nok sætte jer ind i noget helt elementær seksualvejledning inden I har sex næste gang.

    Ingen på et debatforum kan vurdere, hvor meget det kondom var gledet af og om der var sæd uden på.

    Men - hvis ikke du selv har været godt våd, må det godt nok have været en ret så ubehagelig oplevelse for dig, så mon ikke "det våde" var fra dig?

    Nu er du/I blevet så voksne, at I føler jer klar til at have sex - så derfor bør I nu også være voksne nok til at sætte jer ordentligt ind i, hvad det handler om.

    Søg noget seriøs information på nettet - eller gå på biblioteket og lån nogle bøger om emnet, så I begge kan være godt og grundigt informeret om, hvad det hele drejer sig om.
Log in eller Registrér for at kommentere.