Hjem Sex & samliv Mandlige sexproblemer

Løs hud selv med stiv penis

Redigeret 28 marts, 2016, 02:52 i Mandlige sexproblemer
Hej, jeg har det "problem", at jeg synes at jeg har fået mere løs hud som folder sig op lige efter glansen når min penis er stiv. Ligesom på billedet her, hvor man kan se at der er en smule "foldet" hud efter glansen http://peecee.dk/upload/view/450655
Her synes jeg bare mit er værre, hvor det laver flere rynker og er tykkere. Ligesom en parabol på en måde. Jeg har onaneret flittigt ca. hver dag/hver anden i over 10 år (er 28 nu), og har rykket rimelig hårdt i den hver gang. Så er huden bare blevet mere slidt eller kan jeg gøre noget?
«1

Kommentarer

  • Hvis man har megen forhud, er det vel bare sådan.
  • Sålænge du ikke har smerter eller problemer med at få udløsning under samleje, eller når du onanerer, så skal du nok lade det være som det er, selvom du måske synes, at det ikke ser helt sådan ud som du gerne vil have det.

    Den eneste måde hvorpå man kan ændre eller fjerne forhud, er ved en hel eller delvis omskæring, og det er måske en lidt ekstrem løsning på et meget lille problem(?).

    Min situation er iøvrigt lige omvendt din; min forhud er meget stram og tyk, hvorfor jeg ikke kan trække den helt tilbage under samleje, og det er heller ikke fedt. Men om jeg vil gøre noget ved det, er jeg ikke helt sikker på endnu.

    Jeg håber, du kunne bruge det til noget?
  • Tak for svarene, måske skal jeg bare slappe af. Jeg har ingen problemer udover lige at jeg synes det ser lidt dumt ud, men kan man få mere løs hud af at hive for meget og for hårdt i den? Ligesom gamle mænd har slantne pikke?
  • Jeg er selv omkring din alder, og har, ligesom de fleste mænd, onaneret rigtig, rigtig meget udover sex. Men det er ikke noget, der har gjort huden mere løs over årene. Den er stadig en anelse for stram/tyk hos mig, og helt ligesom den var den jeg var teenager. Og hvis jeg vil ændre det, er jeg nødt til at bruge noget hormonsalve, der gør at forhuden bliver tyndere. Det er ikke noget jeg kan gøre med de bare nævner, så at sige.

    Taget det i betragtning, er jeg næsten helt sikker på, at det ikke er noget du har ændret ret meget på ved bare at onanere, også selvom du måske har tænkt, at du gør det for meget.
  • Spegedreng87

    Det billede...
    Det kunne da se ud til at stengen er for kort...
    Men er det din opfattelse?
  • Det ved jeg ikke. Hvilke problemer har man hvis den er for kort?
  • Så er det svært/umuligt at trække forhuden langt tilbage...
    Og pga trækket vil hovedet pege nedad, hvis der forsøges at trække huden tilbage
  • Hmm, det kan egentlig godt være. Jeg kan godt trække forhuden helt tilbage og holde den der, men hvis jeg slipper, vil forhuden falde på plads igen, som på billedet. Tror måske godt at hovedet kan pege nedad, hvis jeg hiver forhuden langt tilbage. Hvad kan man gøre evt.?
  • Hvis du kan trække den helt - altså HELT tilbage, så indersiden er glat, så burde strengen ikke være for kort..
    Måske vil du opleve et stramt "bælte" der hvor inderside og yderside mødes, når du trækker forhuden tilbage?
  • Kan du forklare, hvad du mener med yderside og inderside? Altså indersiden er den side op mod kroppen og ydersiden ned mod benene?
Log in eller Registrér for at kommentere.