Løs hud selv med stiv penis
Hej, jeg har det "problem", at jeg synes at jeg har fået mere løs hud som folder sig op lige efter glansen når min penis er stiv. Ligesom på billedet her, hvor man kan se at der er en smule "foldet" hud efter glansen http://peecee.dk/upload/view/450655
Her synes jeg bare mit er værre, hvor det laver flere rynker og er tykkere. Ligesom en parabol på en måde. Jeg har onaneret flittigt ca. hver dag/hver anden i over 10 år (er 28 nu), og har rykket rimelig hårdt i den hver gang. Så er huden bare blevet mere slidt eller kan jeg gøre noget?
Her synes jeg bare mit er værre, hvor det laver flere rynker og er tykkere. Ligesom en parabol på en måde. Jeg har onaneret flittigt ca. hver dag/hver anden i over 10 år (er 28 nu), og har rykket rimelig hårdt i den hver gang. Så er huden bare blevet mere slidt eller kan jeg gøre noget?
Kommentarer
Den eneste måde hvorpå man kan ændre eller fjerne forhud, er ved en hel eller delvis omskæring, og det er måske en lidt ekstrem løsning på et meget lille problem(?).
Min situation er iøvrigt lige omvendt din; min forhud er meget stram og tyk, hvorfor jeg ikke kan trække den helt tilbage under samleje, og det er heller ikke fedt. Men om jeg vil gøre noget ved det, er jeg ikke helt sikker på endnu.
Jeg håber, du kunne bruge det til noget?
Taget det i betragtning, er jeg næsten helt sikker på, at det ikke er noget du har ændret ret meget på ved bare at onanere, også selvom du måske har tænkt, at du gør det for meget.
Det billede...
Det kunne da se ud til at stengen er for kort...
Men er det din opfattelse?
Og pga trækket vil hovedet pege nedad, hvis der forsøges at trække huden tilbage
Måske vil du opleve et stramt "bælte" der hvor inderside og yderside mødes, når du trækker forhuden tilbage?