Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Anal trang

Redigeret 8 august, 2015, 19:59 i Mandlige sexproblemer
Hejsa

Jeg har et problem.

Jeg har en trang til det anale på mig selv og det er ved at gå ud over mit familieliv. Jeg kan nogle gange blive helt irriteret hvis ikke jeg har "fået noget" i feks. 2 uger. Onani tager toppen, men det vender hurtigt tilbage igen, hvis ikke jeg får gjort noget ved det.

Mit ægteskab er direkte i farer for at gå i stykker, hvis ikke jeg får styr på den trang, og mit spørgsmål lyder derfor.

Hvordan få jeg den trang fjernet eller i hvert fald styret væk fra det den er nu. Er det terapi, hypnose eller andet der kan virke?

Med venlig hilsen
Den snart fraskilte.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvis du skal kunne få hjælp til det her, må du nok oplyse lidt mere:

    Du har trang til ”det anale på dig selv”, hvad betyder det?

    Hvis du kan klare det selv, handler det vel om at du køber en dildo – der fås i alle størrelser og former, og overhovedet ikke er svær at få fat i. Og så er det vel også noget, du kan hygge med i enrum en gang i mellem – uden det behøver være et problem i ægteskabet, hvis du/I vel at mærke har talt om det og dit behov?

    Har du i det hele taget talt med din kone om det, og hvad siger hun? Afviser hun totalt at være med i den leg med dig, hvis det er det, der er dit behov, eller afviser hun at du har denne trang? Og hvorfor?

    Eller handler det om, at du er biseksuel og har brug for en anden mand til dit behov?

    Før dit problem er fuldstændigt klarlagt, kan du nok ikke regne med så megen hjælp og forslag til, hvordan det kan afhjælpes.

    Men ja - alt andet lige, har du da nok brug for noget professionel hjælp, hvis hele din verden er fokuseret på det her.
  • Indstillinger
    Når jeg skriver "Anal trang" så er det korrekt at det handler om mig. Hun har før gjort det på mig, men har nu ikke lyst længere, hvilket udgør et stort problem.

    Pga. det så vil jeg gerne have fjernet den lyst jeg har til analsex på mig. Jeg kan ikke holde det ud længere og det ødelægger alt fordi jeg bliver irriteret når der er gået noget tid.

    Jeg er ikke Bi-seksuel. Jeg tænder ikke på mænd og kunne aldrig leve med en. Jeg elsker virkeligt min kone af hele mit hjerte, men jeg SKAL have fjernet det her problem... Ellers er jeg bange for at vi ikke er sammen meget længere...

    Kan en psykolog eller hypnotisør måske hjælpe?

    Håber det var svar nok.
  • Indstillinger
    Undskyld mine spørgsmål, men når man kun har de ord, der står, så kan det være svært helt at gennemskue. Det var på ingen måde for at være nyfigen, men mere for at sikre forståelsen.

    Jeg foreslår helt klart at du - måske sammen med din kone - opsøger en seksolog, så du/I kan få nogle redskaber til at håndtere denne trang.

    Hvis du og din kone elsker hinanden og i øvrigt gerne vil hinanden, kan det da kun være i begges interesse, at I sammen får løst dette problem, og det vil jeg faktisk godt mene, kan lade sig gøre.
  • Indstillinger
    Hej igen

    Så du mener faktisk at en sexolog og ikke en psykolog er vejen frem?
    Sådan en havde jeg nemlig ikke lige tænkt på. Tænkte bare det var noget oppe i mit hoved der var helt galt...

    Men der er ingen tvivl om at hun også ser det forsvinde, så jeg tror sagtens jeg kan få hende med på ideen.

    Sender hende linket til denne samtale, så kan hun lige se hvad du skriver omkring det.

    Tak for hjælpen :)
  • Indstillinger
    Det lader til, at jeg er blevet misforstået.

    Jeg foreslog jer at søge hjælp til at "håndtere" denne trang og til det formål er mit forslag altså en sexolog.

    Du kan måske få hjælp til at styre trangen - evt føre den anderledes ud i livet, så den netop ikke fylder alt i dit liv; din kone til at forstå din situation og dit behov bedre.

    Ligeledes vil I givet kunne få nogle værtøjer, der kan hjælpe jer begge to til at forholde jer til, at du netop har dette behov, som er din kone imod - og hvordan I sammen kan få noget godt og positivt ud af det, og få problemet løst til begges tilfredsstillelse.

    Jeg kan forstå, at du føler dig "syg i hovedet", og det kan jeg jo naturligvis ikke vide, om du også er, men denne trang du har, er jo ikke speciel mærkelig eller kriminel - men måske handler det også om, at fordi det er din kone så meget imod, kommer det til at fylde alt, alt for meget.

    Men - hvis I begge vil og ønsker det, så tror jeg faktisk sagtens, I kan få noget hjælp til netop at håndtere problemet på en god måde.
  • Indstillinger
    Jeg tror ikke, dit ægteskab er godt, hvis det kunne ende i noget som dette
Log in eller Registrér for at kommentere.