Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Bløder efter sex

Redigeret 24 maj, 2015, 06:55 i Seksuel debut
Jeg havde sex for første gang med min kæreste i torsdags. Det gjorde rigtig ondt i starten, men det aftog efter lidt tid, og det blev, rart. Bag efter opdagede jeg, jeg havde blødt, det var middel meget. Jeg har haft noget brunt udflåd siden hen, som godt ligne ens slutning af menstruation ... Er det normalt? der er ca. 2 uger til jeg skulle havde min menstruation. Der ud over er udflådet brunt, som om det er indtørret blod. Det skal lige siges der er gået 3 dage siden

Tak på forhånd

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg foreslår, du sætter dig ind i noget helt elementær seksualvejledning.

    At bløde efter første gang er faktisk helt normalt; det skyldes at din jomfruhinde er blevet brudt. Det er også helt normalt, at det gør lidt ondt de første gange.

    Nu er du lige midt mellem to menstruationer - og dermed i den absolut mest fertile periode, så jeg håber sandelig I brugte prævention?

    Kondom - hver eneste gang - og det helt fra start til slut, både for at forhindre graviditet, men også for at sikre sig mod kønsoverførte sygdomme.

    Men - er man voksen nok til at have samleje, bør man også være voksen nok til at vide, hvad der sker, så bed f.eks, din mor om noget vejledning, søg eventuelt her på nettet efter noget seriøs information, eller gå på biblioteket, der har man gode bøger om emnet, så du kan være godt rustet til den del af livet.
Log in eller Registrér for at kommentere.