Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

______

Kommentarer

  • Er du usikker skal du nok ikke bruge tiden på hende. Hun er ikke til seriøse forhold, hun har være utro med en før dig og det betyder at det ikke er fortid hun kører stadig i det samme stil desværre, og du bliver ikke den sidste desværre.
  • Jeg synes også, du skal afslutte det forhold.

    Men – det er fordi du i lighed med nada uden videre dømmer hende på forhånd, hvilket jeg finder fuldstændigt forkasteligt.

    Ja, hun har levet lidt vel vildt, ja, hun har ikke taget det så tungt, hvilket så mange gør i de helt unge år. Men – også hun er blevet lidt ældre, og måske endda noget mere fornuftig.

    Det kunne jo være at hun kunne blive din helt store kærlighed og du hendes, men det har du jo allerede besluttet ikke kan lade sig gøre.

    Du har plantet et stort, sort stempel i panden på hende – og det kan du ikke slippe. Du kan slet ikke se den kvinde, hun måske er i dag – du har dømt hende på hendes fortid.

    Jeg påstår naturligvis ikke, at hun ikke vil gøre dig ondt og være dig utro, det kan ingen jo vide – men du giver hende jo slet ikke chancen for at vise, at også hun er blevet mere moden og klogere.

    Jeg foreslår, at du i den grad prøver at arbejde lidt med dig selv – du er jo helt klar over, at dine tanker ikke er i orden.

    Hvis ikke man tør satse her i livet, så lever man måske trygt, men med stor sandsynlighed også gråt, kedeligt og halvtrist.
  • Længe leve høfligheden, når man har bedt om et råd, og måske - måske ikke - kan bruge det.
  • lotte123, jeg er helt enig. Vi har vel efterhånden vænnet os til sådan er det.
  • Ja, persille, det har vi vel, men jeg står jo altid og "flagrer" lidt, for kunne mit råd bruges, eller var det helt hen i vejret; er der andre faktorer, som ikke lige er kommet med osv.....

    Ligegyldigt hvad, så er det her jo IKKE en brevkasse, men et debatforum - og hvorfor overhovedet lægge et emne ind, hvis ikke man vil debattere?

    Og - ja, jeg ved også, at de fleste helst vil stryges med hårene og have ret, men igen - hvorfor starte en debat, hvis ikke man kan tåle at blive modsagt - eller få en helt ny/anden vinkel på den givne problematik?

    Især finder jeg det faktisk udsøgt uforskammet, at når man har fået bud på sin problematik, så sletter man bare sit indlæg - uden overhovedet at skænke en tanke, at andre måske kunne lære noget af en sådan historie.

    Stadig - det er et debatforum.
  • Jeg er meget enig med dig. Man vil gerne hjælpe, tænker over tingene , tager sig tid til at skrive. Vil gerne debattere emnet.

    Det ville da være rart med en smule tilbagemelding bare for i det mindste at vide, det svar man gør sig umage med bliver læst.

    Man risikerer endda at blive skældt ud over den mening man har. Men ingen forlanger jo nogen skal rette sig efter det. Det må folk da selv om, men de kunne godt lige give et tegn på de har læst det skrevne. Vi er forskellige og har forskellige opfattelser af alting. Vedkommende kan jo så eventuelt bruge det svar der passer bedst eller helt lade være.

    Men det er som om nogen mener det er en brevkasse. Vi er enige.

    Som nu forleden hvor jeg blev en smule forskrækket over en der skriver om et hul i halsen. Jeg svarede med det samme jeg læste det, for det kunne være alvorligt. Min bror døde af det lille hul han havde i halsen, så jeg ville da gerne hjælpe. Men jeg aner ikke om det blev læst.
Log in eller Registrér for at kommentere.