Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg vil have ham tilbage, men hvordan?

Redigeret 9 august, 2015, 09:40 i Utroskab
Jeg har fornyeligt slået op med min kæreste, efter at vi har haft mange problemer i vores parforhold. Han har været mig utro en gang og jeg tilgav ham for det, fordi mine følelser simpelhent er så store for ham. Vi har haft mange små problemer efter det (slet ikke alvorlige) men vi begynde at skændes meget mere efter hans utroskab. Efter han havde været mig utro slå jeg op og "kom til" at kneppe udenom med alt for meget alkohol i blodet og jeg var dybt såret. Jeg tog ham så tilbage efter jeg selv også havde været utro og ville så gerne fortælle ham hvad jeg havde gjort. Men mine så kaldte "veninder" fik man væk fra den ide, og vi havde et godt forhold. Vi er nu slået op igen fordi jeh skal flytte 30 min væk fra ham og det kan han ikke overskue, og mine "veninder" fortale ham så hvad jeg selv havde haft gang i.
Jeg har skrevet ham et brev for at forklare hvad det var og hvordan jg har det fordi han ikke ville se mig. Det virker som om han er kommet videre, men jeg er slet ikke og vil have ham tilbage. Men hvordan?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg gætter, du er meget, meget ung?

    Du har haft kæreste, I har været glade for hinanden, men har også haft problemer, I har begge lige "glemt" at holde jer til hinanden, og er "kommet til" at dyrke sex ved siden af.

    I har slået op - begyndt igen et par gange.

    Og - nu er det slut. Han orker ikke at bevæge sig 30 minutter for at se dig, nu du skal flytte.

    Sådan er det at være ung - du var glad for ham, men det fungerede jo ikke; du erfarede at veninder ikke er helt så søde og fortrolige, som du troede .... du har faktisk lært en hel masse.

    Lige nu er du ked af det, men det kommer du over - sådan er det også i de unge år.

    Om et stykke tid er du glad igen og et par erfaringer rigere, som kan være med til forme dig fremover.

    Og - er man voksen nok til drikke sig fuld, bør man også være voksen nok til stoppe, FØR man kommer i den situation at man "kommer til" at gøre ting, man fortryder bagefter.
  • Indstillinger
    Fandeme godt skrevet det der. Thumbs up!
Log in eller Registrér for at kommentere.