Hjem Kvinder Snart gravid

Ingen menstruation i 2 år, hjælp!

Redigeret 19 maj, 2015, 20:17 i Snart gravid
Hej, jeg er en pige på 16 år der søger lidt hjælp. For ca. 2 år siden stoppede jeg på p-piller og lige siden da har jeg ikke haft min menstruation. Ved i hvad der kan være galt?
Min læge ser helst jeg får lavet sådan en undersøgelse hvor de kigger op i mig, men af personlige årsager tør jeg ikke og har virkelig ikke lyst..

Kommentarer

  • Du stoppede med p-piller som 14 årige, hvor gammel var du der du startede på dem jeg går ud fra at du slet ikke har oplevet din rigtig menstraution, det er en dårlig ide at starte med p-piller i en så ung alder du er ikke engang udviklet så kan godt forstå din menstruation er helt væk for din krop fik lov til at klare det selv men i stedet for med kunstig hormon. Du er nødt til at blive undersøgt af en gynækolog for at finde ud af hvad der er galt så du kan få din menstraution igen
  • Jeg var ikke særlig gammel da jeg startede på dem. Men havde haft min menstruation et godt stykke tid og til sidst fik jeg p-piller for beskyttelse. Er udmærket godt klar over det var en ung alder, men den fejlede intet inden jeg begyndte på dem.
Log in eller Registrér for at kommentere.