Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Skæl på penis efter onani

Redigeret 11 august, 2015, 16:33 i Mandlige sexproblemer
Hej allesammen

Jeg er en dreng på 14 år der har problemer med skæl på min penis. Jeg er startet med at onanere for 2-3 måneder siden og onanere med 1-4 dages mellemrum max 2 gange på en dag. Men jeg kan ikke finde et svar på dette.
Efter 1-2 dage efter jeg har onaneret kommer der skæl på min forhud som forsvinder igen efter 1-3 dage, jeg kan ikke finde ud af hvorfor men vil MEGET gerne have det løst. Har normalt en lidt tør hovedbund og får skæl der og på armene også. Så ville høre om der er noget man kan gøre for det, gå i bad endnu oftere, shampoo eller et eller andet produkt.
Håber der er nogle derude der har prøvet noget lignende som har løst det og kan hjælpe på forhånd tak!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Af naturlige årsager, kender jeg ikke personligt til dette problem, men jeg ved, at man meget nemt kan få problemer af kroppen, hvis man skurer og skrubber med sæbe hele tiden.

    Jeg foreslår at naturligvis vasker du dig, men faktisk kun med rent vand, og så kan du prøve at smøre med f.eks. uparfumeret babyolie bagefter.

    Når du har onaneret, kan det være smart at du lige vasker dig og smører med olien bagefter - eller næste gang, du kommer på badeværelset.
  • Indstillinger
    Du har vasket dig under forhuden med sæbe/shampoo (indeholder parfume) .
    Det er en normal reaktion på parfume.
    Brug intimsæbe hvis ikke bare vand (vand er rigeligt).
    De skæl du har i hovedbunden er en reaktion på, at du for ofte vasker hår eller ikke får alt sæben ud af håret (hårvask hver anden dag er ok med mindre du vasker håret efter sport/idræt).
  • Indstillinger
    din hud er ikke vant til det, men dens normale
Log in eller Registrér for at kommentere.