Hjem Øvrige debatter Spørg Netdoktors brugere

Er jeg gravid??!?!

Redigeret 17 maj, 2015, 09:18 i Spørg Netdoktors brugere
Hej, jeg er en snart 18-årig-pige der er meget bekymret for, om jeg er blevet gravid.....

Jeg havde ubeskyttet sex d. 2. maj.. min menstruation kom til normal tid godt 2 dage senere, og varede lige så lang tid som den plejer..
Fik symptomer på blærebetændelse i slutningen af min menstruation, men har nu fået behandling, og det lader til at det er gået over igen..

MEN, for et par dage siden begyndte jeg at få øget udflåd blandet med blød... og jeg kunne blive ved med at tørre mig, og mere blod kom... kan dette være blærebetændelsen der ikke er helt væk??

Nu lader det dog til, at blodet er stoppet, men nu har jeg så til gengæld en meget forøget mængde af udflåd.... skyldes dette blot, at jeg er ved at få ægløsning??

Det bekymrer mig dog lidt, at jeg både har haft blodig og forøget mængde udflåd, for har læst, at begge disse symptomer kan være tegn på graviditet...

Er det muligt at være gravid, selvom man fik sin menstruation 2 dage efter ubeskyttet sex??
Og er for øvrigt ret sikker på, at fyren trak sig ud, inden han kom... men har dog hørt, at man sagtens kan blive gravid af pre-cum...

Håber der er nogle der kan fortælle mig hvad der lige sker for min krop lige nu, og om jeg har grund til bekymring. :)

Kommentarer

  • Når man dyrker ubeskyttet sex, løber man ALTID en risiko.

    Men - når du har fået normal menstruation til tiden to dage efter, så er du IKKE gravid. Men - tag da en test, så du er 100% sikker.

    Måske du skal bruge lidt tid på at sætte dig ind i noget seriøs seksualvejledning, for det er fint, at du har "hørt", men det er langt bedre, at du ved.

    Du bør dog nok lige kontakte din læge vedrørende den blærebetændelse og det blodige udflåd. Måske der skal tages en test mere, for at få undersøgt om den blærebetændelse nu også er blevet kureret - og så evt undersøges for, om du kan have pådraget dig noget andet, måske noget kønsoverført.

    Og - husk frem over ALTID at bruge beskyttelse, og ved en ny partner ALTID kondom - helt fra start til slut - i hvert fald indtil I begge er blevet tjekket for diverse kønssygdomme.
Log in eller Registrér for at kommentere.