Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hul i halsen

Hej debatøre!

For et stykke tid siden (kort efter en slem forkølelse), opdagede jeg et hul i min hals. Hullet sidder i højre side af halsen, ca. 2 mm. foran mandlen.
Hullet generer mig ikke som sådan, men jeg kunne da godt være en smule bekymret over det.
Desuden har jeg, siden jeg opdagede hullet, haft lettere ved at få kriller i halsen.
Jeg er usikker på om hullet er opstået i forbindelse med forkølelsen, eller på et andet tidspunkt.

Men lad os håbe i kan mane mine bekymringer i jorden, eller give mig gode råd til videre forløb.

MvH
- Mig

Kommentarer

  • Indstillinger
    Nej, jeg kan ikke sige du ikke bør have grund til bekymring. Jeg kan ikke lide det. Min bror fik et hul i halsen, som du beskriver det. Halslægen sagde det var svamp, men da han var hos tandlægen sagde denne det ikke var svamp og henviste ham til Rigshospitalet.
    Der blev taget prøve og det viste sig at være kræft. Dermed ikke være sagt dit også er det. Men jeg ville, hvis det var mig, øjeblikkelig få det undersøgt. Jo hurtigere jo bedre. Bare for en sikkerheds skyld.
  • Indstillinger
    Det føles underligt at give et svar i noget der kunne være alvorligt og derefter tavshed. Jeg kan ikke andet end undre mig.
    Så har hullet sikkert "lukket" sig igen og det hele har været en storm i et glas vand.
Log in eller Registrér for at kommentere.