Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Lille tissemand

Redigeret 29 juni, 2015, 20:10 i Mandlige sexproblemer
Hej jeg er 15 år gammel og har en lille pik. Hver dag tænker jeg på om den nogensinde bliver stor nok til at tilfredsstille en pige. I slap tilstand er den kun 6 cm og bliver 10 cm i stiv. Hver gang jeg er i bad med de andre drenge til idræt prøver jeg altid at skjule min tissemand da alle de andres er meget større. Jeg har også forhudsforsnævring hvor at mit forhud er meget stramt og at jeg har svært ved at få mit pik hovede ud. Kan det have noget med min lille pik at gøre?

Tak for jeres tid.

sincere c0bra

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du er nok nødt til at gå til lægen med den forhudsforsnævring - som i øvrigt er ganske almindelig, så det behøver du ikke være flov over at tale med lægen om.

    Lægen vil vurdere, hvor galt det er, om du skal have et lille snit, eller om det kan klares med en creme.

    Samtidig kan du lige tale med lægen om den størrelse - mit gæt er, at der nok skal komme lidt mere på i løbet af de næste par år, og at du er helt normalt indrettet, og din tid nok skal komme; det er forskelligt fra person til person, hvornår man vokser og udvikler sig, men det er jo altid godt at få svar fra en, der er fagligt uddannet og som kan vurdere lige præcis DIN situation
  • Indstillinger
    Jeg er enig med lotte
Log in eller Registrér for at kommentere.