Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Frygt for lymfekræft

Redigeret 11 maj, 2015, 04:31 i Åben debat om kræft
Hej
Jeg er en ung pige på 19, der i høj grad frygter det værste.
Jeg fik for 4 uger siden lungebetændelse, hvilket jeg håbede var forklaringen på de brystsmerter jeg havde båret på længe. Dog er brystsmerterne ikke stoppet efterfølgende (selvom min lungebetændelse hurtigt forsvandt efter at jeg fik
Pencilin. Jeg oplever ofte at brystsmerterne kommer efter at jeg har trænet bryst. Jeg har dog længe haft en fornemmelse af at skulle hoste, og i aften gik det til yderlighederne med svie i huden samt en mild form for åndesnød når jeg ligger ned. Jeg er SÅ bekymret for at det er noget alvorligt. Er der nogle ideer til hvad det kunne være? Og skal jeg være bekymret?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det her er jo et debatforum, og ingen på et debatforum kan vurdere, om du skulle fejle noget alvorligt.

    Det er dog helt almindeligt, at netop en lungebetændelse kan tage nogen tid at komme over, og - uden jeg ved det - virker det, du fortæller, ikke umiddelbart som symptomer på lymfekræft, men jeg synes da helt klart, du skal bede om en tid ved din læge og få undersøgt om alt nu også er, som det skal være.

    Ved sådanne tanker bør man ikke "nøjes" med andres erfaringer.
Log in eller Registrér for at kommentere.