Hjem Mænd Åben debat for mænd

For lidt forhud, hjælp!

Redigeret 10 maj, 2015, 06:39 i Åben debat for mænd
Hej alle sammen!
Jeg er en dreng på 18 år, som aldrig har haft særlig meget forhud - for ikke at sige ingen -. Min forhud slutter lige ved glans's ende jeg har aldrig haft problemer med sex eller onani. Jeg kan altså godt trække ''forhuden'' op til ca midten af glas.
jeg er nu blevet nysgerrig, om der findes nogle måder at få den 'fulde' længde af forhud? e.v.t. ved en operation?
håber at høre fra jer, og selvfølgelig også meget gerne et svar på mit lille ''problem''

Mange hilsner
Mig :)

Kommentarer

  • Ja det kan godt lade sig gøre uden operation.
    Der var én gut i en anden Netdoktor debat : (http://www.netdoktor.dk/interactive/dis ... 86#p166886 ) der var i gang med at få en større pik som havde sat extenderen på forhuden og ikke bag glans (som man skal) han fik ikke en større pik, men kun længere forhud. Så svaret er ja det kan lade sig gøre, men hvorfor vil du gerne have det?
  • Mange tak for dit svar!
    Jeg føler mig anderledes og utryk når jeg blotter mig. Om det så er i form af sammenleje eller andet. jeg har ikke været i offentligeomklædning som e.ks. badeland i godt 3-4 år. Nogle gange tynger det mig mere end det burde..
  • Jones97, prøv at Google "foreskin restoration". Her finder du forskellige apparater/teknikker til at strække forhuden - også selv om man er omskåret. Er du sikker på, at du ikke er omskåret, for det tyder det da på?

    Umiddelbart synes jeg, at du skal være glad for den korte forhud, for det betyder jo, at du aldrig får forhudsforsnævring, og at der ikke opsamles urenheder under forhuden, hvilket er til gavn for kvinderne (hpv-virus). En anden fordel er, at glans vænnes til berøring, da den er ubeskyttet og bliver hærdet over tid. Enkelte mænd oplever dette som noget dårligt, da de mister lidt af følsomheden i glans, men det er nok en smagssag.

    Jeg kan godt følge dig mht at man er anderledes i fx offentlige baderum, for det er jo normalt med forhud i DK. Men omvendt er det ikke forkert at være uden forhud, så op med humøret. Jeg er i svømmehallen en gang om ugen, og her er vi to, som er omskåret, kan jeg se, mens jeg er til stede.
  • Mange tak for de opmuntrende ord!
    Jeg er homoseksuel, så kvindes vigina er ikke mine store bekymringer må jeg nok erkende.. Der kan det også være svært at skulle ha sammenleje. Jeg ved jo jeg ser anderledes ud end min partner sikkert gør..
    Men mange tak! Jeg vil google og se hvad jeg kan finde! :)
Log in eller Registrér for at kommentere.