Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Steroider og antipsykotisk medicin.

Redigeret 9 maj, 2015, 14:30 i Skizofreni
Jeg er blevet diagnotiseret med skizofreni og har gennem 3 pr modtaget medicin on and off. Jeg føler at medicinen gør mig så sløv og slap at jeg ingen gang kan komme ud at træne, derfor besluttede jeg mig for at prøve steroider, for at se om de kunne give mig noget mere dopamin og kræfter tilbage, så jeg kunne begynde at træne kampsport igen, og andre ting. men de hjalp ikke, medicinen var alt for dominerende, jeg har kun fået bivirkninger ud af det, som f. Eks dårligere selvtillid, jeg har mistet gnisten, og musik lyder ikke så godt som det plejede at gøre. Jeg har faktisk fået det meget værre, derfor blev jeg indlagt igen, der var en stemme der sagde til mig da jeg tog dem, at jeg bare skulle hoppe ud at vinduet, sådan var det næsten vær nat i den periode, for da jeg havde taget steroiderne begyndte min penis og testikler også at krømpe lidt, og den mande stemme og dame/pige stemme jeg havde hørt begyndte at være onde. (Men dem hør jeg kun om aftenen, når jeg er gået i seng) Men alt i alt så blev jeg indlagt igen, og jeg følte at der var nogen der var efter mig, som talte til mig uden for hospitalets mure. (Fordi jeg engang er kommet til at sige noget til vedkommende på, om ham og hans søn på facebook) Jeg vil bare godt høre om jeg kan få min selvtillid tilbage, og om min interesse for musik vender tilbage, min Øjengnist osv.
Log in eller Registrér for at kommentere.