Hjem Sind og psyke Ensomhed

Forladt

Redigeret 4 maj, 2015, 02:33 i Ensomhed
Hej. Jeg er 23 år.

For ca 3 uger siden forlod min eks-kæreste mig. Vi nåede kun at være sammen i et lille år, men han er den første jeg reelt har kunne forestille mig at bruge resten af mit liv sammen med. Han var helt igennem fantastisk og jeg er sikker på, at jeg kunne ha elsket ham meget højt, hvis ikke jeg havde holdt tilbage(dette gjorder jeg fordi jeg godt kunne mærke han ikke var 100 procent sikker på forholdet).
Han er ikke min første eks kæreste og jeg har været i et 3 år langt forhold før. Så jeg ved godt hvordan kærestesorger fungerer.

Men alligevel er det her anderledes. Jeg er knust over at han ikke vil mig. Jeg føler jeg virkelig forsøgte at få det til at fungere og alligevel forlod han mig. Han er 5 år ældre end mig, altså 28 år. Vi er derfor ikke helt sindsygt unge!

I weekenden skrev jeg til ham at jeg savnede ham, men der var ingen respons.

Det er ikke fordi jeg lægger i min seng konstant og græder. Det er mere sådan en generel sorg og jeg kan ikke distrahere fra ham. Jeg tænker næsten på ham hele tiden og hver gang jeg vågner bliver jeg ked af det, fordi jeg kommer i tanke om jeg aldrig skal se ham igen.
Jeg havde det ikke godt i forholdet og det var derfor han forlod mig. Jeg følte ikke han gav mig det jeg havde brug for i et forhold - så han forlod mig fordi det jo ikke var godt for nogen af os at havde den over hovedet.
Jeg føler intet had til ham. Jeg håber alt det bedste for ham, hvilket er første gang jeg har haft de fredelige følelser over en eks!

Sidste info - min bedste veninde dater min eks bedste ven. Vi var en slags 4-kløver. De ser stadig hinanden og det gør det ikke ligefrem nemmere at glemme min eks. Jeg ønsker min veninde alt det bedste, men det skær i mit hjerte at de godt kunne få det til at fungere.

Jeg er bange for at komme til at hænge fast i sorgen over mit tab og ikke komme ordentligt videre. Det ville jo være spild af min ungdom, men jeg kan mærke at min sorg ikke bliver mindre og at jeg holder mig selv fast i vores tabte forhold. Det gør så ondt, at være alene!!! Hvad skal jeg gøre? Hvordan skal jeg håndtere min sorg på en ordentlig måde og komme over på den anden side?
Log in eller Registrér for at kommentere.