Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Tungepiercing

Hej jeg har haft tungepiercing siden jeg var 16år fylder her den 3 maj 28år. Igennem de sidste 4-5år har jeg døjet med konstant hovedepine, rendt til adskillige lægebesøg kiropraktor og fys og sågar en operation omkring bihulebetændelse fordi lægerne mente det måske var det der var årsag til min hovedepine. Så nu er mit spørgsmål kan det være min tungepiercing, der påvirker da jeg her igår den 27-4-15 hørte fra en veninde at det kan være årsagen håber på nået positiv respons da det virkelig er en belastning i min hverdag og rende med de smerter
Tænkte nemlig om det ville gøre en forskel hvis man skiftede selve stangen ud til en i plastik for har hørt at selve stangen kan være årsag til kronisk hovedepine men er ikke sikker ?
Mvh Mike

Kommentarer

  • Indstillinger
    Mange tak for hurtig respons, men den havde jeg godt læst i forvejen. Søgte et mere specifikt svar omkring det med hovedepinen, så håber der kommer flere der ser dette, for self hvis det er den der årsag så piller jeg den gerne ud. Men igen hvis det kan undgåes ved og skifte til en plastik stav så gør jeg det, og hvis begge dele stadig forudsager det så er det bar helt ud med den :)
  • Indstillinger
    Når du har læst det undrer jeg mig over du ikke tænker på det kunne være skyld i din hovedpine. Det er meget nærliggende, mener jeg. Jeg tror ikke du helt forstår, hvad der skrives.

    Men ingen kan jo sige specifikt, hvad din hovedpine kommer af, så skal man da være synsk. Din tungepiercing kunne sagtens være grunden.
Log in eller Registrér for at kommentere.