Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Oversigt

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej persille1 og jer andre

    Jeg beklager den sene reaktion, men her på redaktionen er vi først netop nu blevet opmærksomme på denne debat.

    Vi har netop lanceret et nyt design på Netdoktor.dk, og i den forbindelse er der desværre en del ting, vi har lidt problemer med at få til at virke - herunder debat-oversigten på forsiden.

    I mellemtiden har vi nu indsat linket i oversigten over alle debatter, så I kan til hver en tid finde den her: http://www.netdoktor.dk/debat/

    Det direkte link til oversigten over de nyeste indlæg er: http://www.netdoktor.dk/interactive/dis ... erview.php

    Der er også flere, der har henvendt sig til os per mail og oplyst om dette problem. I skal naturligvis alle sammen have en stor tak for, at I er opmærksomme på fejlen, som vi håber på snart at få løst.

    Vi læser løbende debatterne igennem, men ikke lige så ofte, som vi tjekker vores mail. Hvis I har forslag, ris eller ros til Netdoktor, er I derfor altid velkomne til at sende en mail til os på: redaktionen@netdoktormedia.dk

    De bedste hilsner
    Redaktionen, Netdoktor.dk
  • Indstillinger
    Jeg har været bortrejst et godt stykke tid, og har derfor prioriteret anderledes end at kigge på netdoktor, men for mig at se, ser det da ud til, at debatten er blevet ualmindelig sløv - det er godt nok ikke meget, der sker.

    Den har da hidtil været nogenlunde livlig, men nu?

    Bevares - denne side er jo en forretning, som alt andet, og jeg kan da godt se, at netop debatsiden vel ikke giver den store indkomst. Men - jeg har da faktisk indtrykket af, at rigtigt mange har fået god hjælp ved at kigge på (deltage i) de forskellige debatter.

    Så det kan da egentligt undre, at redaktionen har fravalgt - bare en enkelt lille linje på forsiden.
  • Indstillinger
    Hej lotte

    Du må have overset den. For der står nu på forsiden: Klik her for at se en oversigt over de 30 nyeste indlæg i debatterne
  • Indstillinger
    Hej Persille,

    Hmm - måske jeg skal have nye briller, for jeg kan stadig ikke finde det på selve forsiden??

    På forsiden er der en rubrik, der hedder "Se alle debatter", og først når jeg klikker på den, kommer jeg ind på oversigten, og ja - der kan man rigtigt nok gå ind på de seneste 30 debatter.

    Jeg undrer mig bare - for der er da godt nok blevet tyst og stille - og det siden ændringen er foretaget.

    Jeg finder det nu en anelse uinteressant, at der nu er gjort plads til en stor firkant, hvori der står "Nyheder fra Videnskab.dk" - og hehe - der sker godt nok heller ikke meget, for det er de samme "nyheder" der står i ugevis.
  • Indstillinger
    Lotte, du har fuldstændig ret, det er mig der er idiot. Det, jeg troede var forsiden er ikke forsiden. Det er bare en anden side.

    Jeg kan så regne ud at os der har skrevet en del har været vant til et bestemt system og det skal så lige vendes i hovedet. Nye tilkomne fatter det naturligvis anderledes. Men der er heller ingen debat mere, det er kun en brevkasse og det er uinteressant.
    Svarer man på et indlæg får man intet svar. Det virker da mærkværdigt. Måske kigger de slet ikke efter et svar, fordi det er blevet for "vanskeligt".
    Jeg kan ikke andet end undre mig.
  • Indstillinger
    Nåhh, idiot vil jeg nu ikke kalde dig. Smil

    Ja, jeg synes jo også, det er underligt, men netop debatforum er der vel ikke penge i, hvorfor det vel sagtens er blevet nedprioriteret.

    Og ja - vi andre kan så undre os, da det vel netop er debatforum, der gør, at folk måske bliver mere opmærksom på siden, og på den måde ser reklamerne og handler hos annoncørerne.

    Men - hvad ved jeg? Selv kunne jeg jo aldrig finde på, at klikke på de reklamer, der florerer, så måske man har fundet ud af, at det gør andre heller ikke, hvorfor forretningsideen ikke er så rentabel.

    Nå - jeg kigger en gang i mellem, men ærgerligt, for jeg har godt nok lært mange ting ved at følge - og deltage i - debatterne.
  • Indstillinger
    Joe, jeg kigger på reklamerne, det vil sige nu er det jo blevet mindre.

    Debatterne, jeg ved ikke hvad der er sket. Men før, hvor der blev snakket og diskuteret var det meget sjovere. Nu er der jo stille. Der spørges om noget, man svarer og hører intet. Det gider jeg slet ikke for man skriver jo for at få lidt viden o.s.v

    Jeg blev reddet af den debatsnak. Kameliadamen svarede altid, når jeg luftede min uro og du plus andre var der også altid. Endelig fik jeg det råd, som simpelthen reddede mig, for min daværende læge gjorde intet.

    Jeg blev rigtig syg med smerter af min medicin for blodtrykket. Der var et stof i, som gjorde jeg blev syg og blødte på hovedpuden om natten. Det er nu nogle år siden og det fungerer stadig, rådet jeg fik.

    Derfor læser jeg her og tænker på om jeg måske havde et godt råd. Men nu, når folk ikke svarer, så er det ikke interessant mere. Grunden til den døde debat kender jeg ikke, andet end folk måske ikke orker alt det " klikkeri " . Ja, hvad ved jeg.
  • Indstillinger
    Redigeret 29 september, 2015, 12:04
    Hej Persille og Lotte

    Et eller andet er der sket, for jeg giver jer fuldstændig ret i, at debatten stort set er ikke-eksisterende.

    Netop nu, hvor alle disse beretninger om lægesvigt og lægefejl bliver bragt på TV2, havde jeg ventet, at der ville være stof til mange debatter.

    En mulig forklaring på den manglende debat kan dels være, at folk ikke rigtig kan finde de senest 30 indlæg, og dels, at der står ”Spørg i debatten”. Dette kunne godt få folk til at tro, at der er tale om en slags Brevkasse, som du, Persille, skriver.

    (Når jeg skal finde de seneste indlæg, klikker jeg på ”Alle debatter ” ude i venstre siden på Forsiden. Derefter klikker jeg på ”Spørg i debatten” ovre i højre side af fortegnelsen over alle debatter.)

    Læg også mærke til, at der står ”Få et godt råd i Netdoktors debatter.

    Jeg savner altså også, at folk svarer, når jeg har brugt tid og kræfter på at formulere et indlæg som reaktion på et spørgsmål.

    Tak for de pæne ord, Persille. Jeg vil nu sige, at også jeg er blevet reddet af Netdoktors debatter. Det var et stort problem for mig, at jeg i ca. ti år ikke kunne få lægehjælp til at finde ud af, hvad jeg fejlede. Man spekulerer jo dag og nat over, hvad der kan være galt, og render fra den ene alternative terapeut til den anden.

    Det er svært at gå alene og rumme alle de tanker og spekulationer, og man kan jo ikke blive ved at belaste familie og venner med sine bekymringer. Netdoktor fungerede i alle de år som et åndehul for mig. Her i debatterne kunne jeg udtrykke alle mine tanker om sygdom og sundhed, uden at nogen bebrejdede mig, at jeg var for helbreds-fikseret.

    Nu ved jeg, hvad jeg fejler, og derfor har jeg ikke samme behov for dette debatforum. Jeg kigger herind næsten hver dag, men som regel er der ikke nogen indlæg, som vækker min interesse. Sådan er det.

    Mange hilsner

    Kameliadamen
  • Indstillinger
    Jeg bemærker at oversigten nu er tilbage på forsiden. Tak for det.
  • Indstillinger
    Helt enig... Har selv mistet overblikket lidt. Ikke desto mindre synes jeg, at vi skal værdsætte alt det, som bliver gjort for netdoktor.dk. Jeg har personligt været med for start, og har set det hele udvikle sig. Jeg synes også, at vores forum var bedre i starten, men jeg tror på, at netdoktor nok skal se dagens lys igen, da det er en service, som bliver mere og mere eftertragtet (Skulle man tro)

    Venlige hilsener
    Mikkel Kyky
Log in eller Registrér for at kommentere.