hård knop på livmoderhalsen - kræft?
Hej
Jeg har mærket en hård knop på min livmoderhals, lige nær udgangen. Er det celleforandringer?
Hvis jeg skal have det undersøgt, bør jeg så tage til min læge, eller til gynækolog? Jeg har aldrig haft en gynækologisk undersøgelse (jeg er 20 år), så jeg ved ikke hvem der foretager disse. Jeg har hørt man kan få foretaget én af sin normale læge?
Jeg har mærket en hård knop på min livmoderhals, lige nær udgangen. Er det celleforandringer?
Hvis jeg skal have det undersøgt, bør jeg så tage til min læge, eller til gynækolog? Jeg har aldrig haft en gynækologisk undersøgelse (jeg er 20 år), så jeg ved ikke hvem der foretager disse. Jeg har hørt man kan få foretaget én af sin normale læge?
Kommentarer
http://www.blaerekontrol.dk/anatomi/muskler/index.htm
Min læge sagde engang, at kræft var = sår..
Har du fundet ud af hvad det er?
Jeg har det samme, men kan først få tid ved lægen den 9/9.
Nej, efter svar herinde, og efter at have mærket at knoppen er blevet til flere, som derefter er forsvundet og dukket op igen andre steder, er jeg slået mig til tåls med at det bare er endnu en kropslig anormalitet. Men jeg vil være meget glad hvis du skriver til mig, hvis du finder ud af at det er noget alvorligt, eller noget der kræver nærmere undersøgelse?