Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

21 og jomfru ;(

Redigeret 20 april, 2015, 03:39 i Seksuel debut
Jeg er en ung kvinde på 21 år, snart 22, med en ganske normal krop. Jeg har en normal og sund størrelse og gennemsnitlig hud med lidt urenheder her og der som alle andre.
På trods af, at jeg set med mine egne øjne er ganske normal af udseende, og har en dejlig og skøn omgangskreds(dog næsten kun bestående af veninder)har jeg dog aldrig haft et forhold.
Jeg har de sidste par år døjet med lavt selvværd som jeg synes bliver lavere og lavere, også selvom jeg for ½ år siden begyndte til psykolog. Jeg føler mig dybt anderledes, forkert, underlig og pinlig berørt over, at jeg aldrig har haft sex.
Jeg er kommet dertil, hvor jeg inderligt ville ønske at jeg bare kunne tage en fremmed med hjem, og er jeg så, så heldig, at et hankøns væsen ret faktisk viser bare den mindste smule interesse for mig seksuelt(hvilket aldrig sker, vedmindre at han har drukket så meget, at han næsten ikke kan holde balancen), får jeg kolde fødder næsten inden han når at lægge armen om mig. Hvad ville han ikke tænke om mig, fandt han ud af, at jeg er jomfru.

Hvis nogen spørg om jeg er jomfru (det lyser åbentbart ud af mig), eller hvor mange jeg har været sammen med, lyver jeg ALTID. Til dette har jeg en fast historie jeg altid fortæller, så hører nogen jeg kender historien, vil de havde fået den samme historie. Kun min barndoms veninde ved, at jeg aldrig har haft nogen.
Jeg føler mig sær og tænker, at der må være noget galt med mig, siden jeg ikke kan score og ingen vil ha mig, hverken for min personlighed eller krop.

Det er ikke fordi jeg ikke har lysten til sex. Jeg har længe gerne villet være sammen med en fyr, vel lige siden jeg var 17, men jeg er alt for genert til selv at møde fyre for aldrig at snakke om dates, og til mig er der aldrig nogen der kommer.

Er det virkelig så forkert at havde min alder og aldrig have haft sex?
Er der steder hvor kvinder kan gå hen, trygt og lovligt betale en for at være sammen med. Jeg er virkelig så ked af og så pinligt berørt over at være jomfru, at jeg tror, at det ville hjælpe min selvtidlig markant, at få det prøvet. Derudover er det en "professionel" der ved hvad han gør, man er sammen med, og ikke en lummer fyr fra bodegaen, man ikke ved om er farlig. Det er vel den sikreste og tryggeste måde.?
Nogle der kender sådanne steder?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hejsa! Syntes ikke du skal være ked af at være jomfru! En pige der er jomfru er det smukkeste - Syntes du skal vente på den rette. Nu skal jeg ikke bestemme hvad du skal gøre men jeg tror enhver dreng ønsker en kæreste som er jomfru hvis det er en man virkelig vil dele resten af ens liv med...
  • Indstillinger
    Jeg er enig med St3v3n , der er ingen grund til at være ked af det. Jeg ville aldrig lyve, hvis det var mig. Hvorfor skulle man dog det. Jeg synes da bare du skal vente til der kommer en, som du ikke kan stå imod.

    Jeg bilder mig ind en mand ville være stolt over at være den første.
  • Indstillinger
    Også enig her fra. Der er intet pinligt ved at være jomfru - tvært i mod.

    Men - jeg synes da, du skal tale med din psykolog om det, for det lader da til, at du har brug for rigtig god hjælp til dit selvværd.
Log in eller Registrér for at kommentere.