Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Afbrudt samleje - kan jeg blive gravid?

Redigeret 15 april, 2015, 09:22 i Spørg Netdoktors brugere
Hej netdoktor
Min kæreste og jeg havde sex i går og vi havde ikke noget kondom (skal lige siges at jeg ikke er på noget altså hverken p-piller eller mini piller etc) og vi ville rigtig gerne have sex, så vi besluttede os for at han skulle trække sig ud, når han var ved at komme.
Vi have et lille forspil hvor jeg gav ham et blowjob(undskyld hvis det virker for stødene for nogen) og han kom mig så i munden, og vi skulle så til at gå i gang med at have sex men han tørrede lige alt sæden væk sådan lige hurtigt og så gik der 2-3 minutter og så gik vi i gang, og han stoppede inden han kom inden i mig.

Kan jeg blive gravid af det? Kan man blive gravid af at han måske ikke har haft tørt sæden ordenligt af efter det blowjob han fik? Kan jeg blive gravid af præsperm, for der har vel været præsperm?

Tak på forhånd, håber virkelig i kan hjælpe, jeg vil nemlig ikke blive gravid! :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvis man vil sikre sig at alt sæd er borte... så er det ikke nok at tørre...
    Han skal ud og tisse.. og vaske sig...
    Ikke charmerende...
    Så er det lettere med kondom på.

    Ellers nøjes med blowjob. eller gensidigt.. den stilling der kaldes "69"
  • Indstillinger
    tak for svaret :)
    Vi gjorde det jo som sagt i går og jeg har lige fået min menstruation, så jeg er vel ikke gravid vel?
  • Indstillinger
    Hej
    Der skulle nok ikke være noget så...
    Men se at komme i gang med prævention...
    Altid kondom i starten af et forhold.. og specielt ved engangs..

    Kondomet beskytter også mod andet end graviditet...
Log in eller Registrér for at kommentere.