Hjem Øre, næse og hals Åben debat om øre-, næse- og halssygdomme

Stritører, syningen gået op

Jeg skriver da jeg D.11 marts fik opereret mine ører ind, som gik helt fint. Men desværre er der sket det, at lægerne på et tidspunkt har rykket for hårdt i min forbinding så syningen gik op ved mit højre øre.. Det er formentlig sket allerede dagen efter operationen, da de var nødt til at skifte min forbinding.
Såret er omkring 1.5 cm og det går ind til brusken. Jeg kommer der op hver anden dag og får det tjekket. Men jeg er simpelthen så frustreret og ked af det. Det er forskellige læger jeg kommer ind til stort set hver gang. Og synes det er forskellige ting jeg får afvide, når det kommer til hvordan det står til med øret. Såret blev opdaget for 1.5 uge siden, og har ellers fået at vide, at det så fint ud. Det helede dog langsomt, men man kunne godt se en lille forskel. Jeg kom så derop igen fredag d.2/4, og her sagde lægen at såret var blevet større i bredden og der var kommet lidt pus i... Jeg er frustreret og ked af det, da jeg ikke føler at jeg ved hvad det har af betydning, og ingen kan svare mig på, hvor lang tid jeg skal gå med den her forbinding ca.. Men samtidig sagde lægen også, at jeg ikke skal have forbindingen på så længe endnu, måske 2 uger. Og det gør mig forvirret, når såret er som det nu er.

Det skal siges, at jeg er på antibiotika og der har ikke været nogle bakterier eller betændelse, før det pus kom.
Log in eller Registrér for at kommentere.