Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp!!

Redigeret 31 marts, 2015, 04:28 i Mandlige sexproblemer
Hej.
Jeg er en mand sidst i 20erne som er kommet i den ”triste” situation at jeg ofte efterhånden, ikke kan komme under sammenleje med en pige, og nogen gangen ”dør” penissen helt!

Jeg har aldrig haft problemer før, jeg skal knap kigge på en pige så rejser den sig, jeg har aldrig taget stoffer eller haft nogle sygdomme.

Har tidligere været i et forhold på knap 10 år, og her (og inden det) var der ingen problemer, kunne komme efter 5 minutter og nogle gange hurtigere.
Vi gik så fra hinanden får ca. 2 år siden og må indrømme jeg har været sammen med en del piger efterfølgende!
Men efter bruddet, er det som om jeg kan holde længere og længere for hver gang jeg har sex, og blev nogle gange virkelig nød til at kæmpe for at komme, men nu er den helt gal! Nu kan jeg nogle gange slet ikke komme, uanset hvor hårdt jeg prøver, og til sidst så ”dør” penissen, og jeg kan ikke få den op igen!

Jeg er begyndt at se en pige de seneste par uger, og jeg tænder virkelig på hende, hun er en drømmepige for mig, og vi udlever virkelig mine og hendes sexfantasier.
Men de seneste par gange har jeg bare ikke kunne komme, uanset hvor hårdt jeg har prøvet, og penissen går død for mig, og kan ikke gennemføre sammenlejen, (det sker efter ca. 1 – 1½ times)
Hun prøver virkelig alt for at få gang i den, putter den i munden, gnider sig op af mig, men intet sker, den vil bare ikke mere!

Hvad kan årsagen være til sådan noget, at man ikke kan komme, og hvorfor dør penissen for mig? Det er virkelig et slag på min manddom, og har aldrig haft problemer som dette før! Håber nogen kan hjælpe!
P.s. Det skal måske nævnes, når jeg gør det alene er der ingen problemer. 

!
Log in eller Registrér for at kommentere.