Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Seksuel debut - er bekymret for min størrelse

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej igen. Har haft nogle timer alene med kæresten i dag hvor vi prøvede. Jeg har forsøgt at gøre som du sagde og stimulerede hende længe. Havde haft 4 finger inde og det gik fint og hun var helt våd. Så vi besluttet os for og prøve men det gik ikke :( selvom jeg var helt stiv og havdr brugt rigeligt glidecream så kunne jeg ikke få den ind.. Er det bare at blive ved med at prøve?
  • Indstillinger
    Ja det skal nok lykkes for dig.
    Det er jo lidt en dårlig kombination, at du har en meget stor pik og hun er jomfru.
    Om du havde en pik 15 cm i omkreds ville det stadig være en stor pik for en jomfru.
    Det kan være du skal have fat i en vibrator. Ved det ikke men det kunne være et forsøg værd.
    Øve øve øve. ;o)
  • Indstillinger
    Så lykkedes det efter vi fik fat i en vibrator og dildo i forskellige størrelser. Nu hat jeg så på det problem at jeg kun kan støde 10-15 gange inden hun går helt i en slags kramper og rystelser. To gang har hun sprøjtet sådan er mærkelig væske ud. Er det et problem? Og hvad er det lige der sker?
  • Indstillinger
    Det var godt det lykkedes.
    Det hun sprøjter er en sprøjteorgasme (helt ok,men sviner lidt) og det er også derfor hun "kramper".
    Det er noget af det ypperste kvinder kan angående orgasmer.:o)
  • Indstillinger
    ok så jeg skal ikke være bekymret for det :) Bare ærveligt hun ikke kan holde til mere en max 20 stød så kommer hun og vi skal have. Men mon ikke det bliver beder?
  • Indstillinger
    Det vil tiden vise, men det viser jo også at du har været grundig med opvarmningen.
    Når hun er lidt mere vænnet til sex kan opvarmningen gøres noget kortere og hun vil nok ikke komme så hurtigt.
  • Indstillinger
    Ja ok men det er også bare et problem når vi ikke har lavet så meget opvarmning max 5 minuter.
Log in eller Registrér for at kommentere.