Hjem Kvinder Snart gravid

Hjææææælp stadig gravid?

Redigeret 27 marts, 2015, 16:33 i Snart gravid
Jeg fik konstateret gravilitet og 4 dage efter begyndte jeg og bløde, var her i uge 5+1.. Blødte i 5 dage, måtte dog kun skifte bind 3 gang ca. Det var frisk rødt blod ikke mørkt. Men der var bitte små mørke klumper i, de var mørk røde. Havde ingen smerte i de 5 dage.. Kontaktede lægen men blev ikke undersøgt, fik blod at vide at hvis jeg blødte var det en abort og da måtte jeg bare vente.. Har før fået en abort i uge 8 og der gjorde det voldsomt ondt, og føltes som om der kom en klump ud på størelse med en knytnæve.. Det jeg ikke forstår er at det hverken gjorde ondt denne gang og at denne større klumb ikke er kommet ud?? Har jeg stadigt haft en abort eller kan jeg stadig være gravid?? Inden min gravilitet fik jeg at vide at jeg havde en meget sart livmoderhals da jeg blødte under berøring ved gyno undersøgelse og stort set hver gang under sex.. Er frustreret og ked af det. Forstår ikke hvad der sker og hvorfor læge ikke i det mindste undersøger det?? Kan det være en abort selv om der ingen smerter er og jeg stopper med at bløde fra den ene dag til den anden?? - vil også næve at jeg ikke længere har ømme bryster.

Vh p
Log in eller Registrér for at kommentere.