Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hjælp! hvad sker der

Redigeret 24 marts, 2015, 05:49 i Sjældne sygdomme
Hej allesammen, først Undskyld for placering af emne men vidste ikke lige hvor jeg skulle skrive dette henne!
Derudover så please svar hvis du bare har en nogenlunde ide om hvad det kan være, for jeg er helt lost.

Jeg har de sidste 3 dage haft vejrtrækningsproblemer og det har gjort at jeg har fået kvalme, hovedpine, været svimmel og haft en sitren i kroppen. Igår aftes da jeg skulle i seng sørgede jeg for at ligge hovedet højt, men det hjalp slet ikke noget. Har haft en forfærdelig nat og har måtte sidde mig op flere gange. Derudover begyndte jeg at fryse helt vildt, så måtte tage en masse tøj på og så under dynen, men frøs stadig.. derudover fik jeg ondt i brystet og voldsom vokseværk i benene.. Alle tingene er der fortsat undtagens ondt i brystet.

hvis det bliver ved går jeg selvfølgelig til lægen, men vil lige se om det ikke går over af sig selv. Men please hjælp mig!!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Nu er det her jo en debatside, og der er ingen, der kan give dig en diagnose på baggrund af disse oplysninger.

    Naturligvis bør du kontakte din læge - og sådan noget skal du da ikke gå med i dagevis.

    P.gr.af dit sprogbrug gætter jeg, at du er forholdsvis ung. Er der slet ingen omkring dig, du lige kan tale med om det her?
  • Indstillinger
    Jeg er godt klar over dette er den debatside, men så kan man jo også godt give råd. Det kunne være en der sad derude og havde prøvet noget af det samme og derfor kunne videregive hendes/hans oplevelse.
    Jeg er ung ja, og jo jeg har talt med min mor om det, men lægen gør ikke noget jomindre det har været der i noget tid.
  • Indstillinger
    Det må du undskylde. Som jeg læste dit indlæg, så har du ikke været ved læge med det her, men nu fortæller du, at det har du.

    Måske du skal fortælle, hvad der skete der, for så kan det være, der kan komme lidt ideer til dig.

    Jeg har selv gået med brystsmerter i længere tid, og har fået undersøgt mange ting, og lige præcis noget sådant er meget diffust, så f.eks. min historie har med stor sandsynlighed intet med det du fejler at gøre - selv om jeg døjer/har døjet med noget, der ligner.

    Du kan derfor overhovedet ikke bruge andres erfaringer til noget som helst i det her tilfælde.
Log in eller Registrér for at kommentere.