Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

øvv er ked af det

Redigeret 24 marts, 2015, 09:39 i Åben debat om kønssygdomme
jeg blev gift for et år siden, siden brullaps aften har jeg ønsket at jeg skulle blive gravilde men det ikke lykkes endu. idag har jeg opdaer at min mand har en sygdom han har små testikler, og der kommer ikke noget ud når vi har sex sammen dvs han er helt tør, vi har snakket med praktiserne læge min mand fik ved at han skal aflever en sædprøv ,han har gjort alt han kunne men der kommer ikke noget ud af ham ,vi er begee 2 ked af det jeg er total bange for min mand ikke begår selvmord vi vil ikke have at vi skal bleb skilt vi vil have et barn sammen har det dårligt vores live bliver helt ølægt hvis der er ikke noget behandling på det
håber i kan vejlider mig for en vej hvor der findes lykken

jeg vil godt eg har skrive min teks fuld af fej jeg kunne ikke gøre det bedre håber det giver mining

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jo, det er lidt svært at læse, men jeg forstår det da sådan, at det er først er nu, I har opdaget, at noget ikke er helt som det skal være?

    Det er måske lige vel drastisk at tænke i selvmord inden I overhovedet er gået i gang med at få undersøgt, hvad der kan være galt.

    Din mand kan ikke lave en sædprøve? Ja, men det synes jeg da, han/I skal fortælle lægen - og så bede om hjælp der fra.
  • Indstillinger
    Det kan lade sig gøre at få børn med kunstig befrugtning når der er fundet en årsag. Der kan være nogle grunde til det f.eks det kunne være, at nogle vejene fra bitestiklerne, hvor sæden opbevares, er lukkede, så sæden ikke kommer videre eller noget helt andet. Men det skal han få undersøgt, det i kan gøre er at fortælle det til lægen som det er, lægen kan sende jer videre til undersøgelser.
Log in eller Registrér for at kommentere.