Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ked af det.

Redigeret 15 marts, 2015, 11:09 i Ægteskabsproblemer
Mit problem er at jeg har nogle hudproblemer i skridtet og det gør så ondt efter sex og også flere dage efter. Så jeg kan ikke have sex så tit. Min mand siger til mig, at han hellere vil undvære og problemet er at han så hellere ikke gider kys og kram, han bliver kold over for mig og siger at det er fordi vi ikke kan have sex tit. Det gør mig så ked af det og jeg trænger til omsorg, kys og kram.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du nævner intet om, hvilken form for behandling, du får/har søgt for dine problemer?

    Hvis du helt og aldeles afviser at gøre noget ved dit problem, kan jeg sådan set godt forstå din mand, for så kan det godt ligne en afvisning af ham.

    Men omvendt, hvis du er i behandling og søger hjælp, så kan han ikke tillade sig at opføre sig sådan; han har vel valgt hele dig og ikke bare en sexpartner, og må derfor hjælpe og støtte dig, når du har det sådan. Forhåbentligt får du snart løst dit helbredsproblem og er klar igen, men det øger vel ikke lysten, hvis han har opført sig koldt og afvisende, da du havde brug for hans omsorg og forståelse.

    Og - det må du da få talt med ham om. Husk - det hedder i medgang og modgang....
  • Indstillinger
    Jeg er i behandling og har været det længe, desværre.
  • Indstillinger
    Jeg synes din mand skulle begynde at tænke mere på dig og mindre på sig selv, han er da utrolig egoistisk.

    Det er forhåbentlig ikke kun sex, der holder jer sammen, så jeg synes, du skal tage en alvorlig snak med ham.

    Vi skal være gode til at støtte op om hinanden, når der kommer sygdom ind i et forhold, og hvis man kun kan vise ”kærlighed” når man får stillet sine lyster, ja så giver jeg ikke en pind for sådan et parforhold.

    Men måske burde du snakke med din læge igen, så han måske kan finde på en bedre og anden behandling. Jeg håber at du går hos en gynækolog, for det er trods alt ikke alle problemer vores almindelig læge har erfaring og forstand på.

    Jeg forstår godt, du er ked af det...
Log in eller Registrér for at kommentere.