Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Erektion / medicinering?

Redigeret 13 marts, 2015, 05:03 i Mandlige sexproblemer
Hej

Jeg er en mand i starten af 20'erne. Jeg har gradvist fået flere erektionsproblemer, hvilket er ret skrækkeligt, når jeg ser en ny pige for tiden!

Jeg får Lyrica dagligt mod generaliseret angst, og i starten gav det "kun" problemer med at komme under sex. Altså var der ingen nævneværdige problemer med rejsning! Nu er det blevet gradvist meget værre, og den er også fuldstændig død om natten og når jeg vågner :/. På samme dosis. Fejler jeg noget andet, eller kan det være medicinen med "forsinkede" bivirknger? Hvad kan det evt. skyldes, hvis det ikke er medicin? Sikkert er det i hvert fald, at det er fysisk betinget, når den slet ikke virker.

Jeg kontakter min læge snarest muligt, men der er desværre lukket i dag. Så hvis nogen har forstand eller råd, så hører jeg gerne om det.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Medicin kan i mange tilfælde gøre mere skade en gavn. Jeg har selv været syg af blodtryksmedicin i flere år. Læger burde være mere opmærksomme på den slags.
    Jeg fandt denne debat til dig.


    viewtopic.php?t=19090&f=

    citat fra: bivirkninger.

    Almindelige (1-10%)
    Træthed, øget appetit, vægtøgning.

    Mundtørhed, kvalme, opkastning, forstoppelse, diarré, luft fra tarmen.

    Væskeophobning i kroppen, høfeber.

    Ledsmerter, muskelkramper, rygsmerter, smerter i arme og ben.

    Opstemthed (eufori), konfusion, irritabilitet, besvær med at styre arme og ben, koncentrationsbesvær, talebesvær, koordinationsbesvær, søvnløshed, følelse af beruselse, gangforstyrrelser, hukommelsesbesvær, rysten, ændring i hudens følesans.

    Nedsat sexlyst, rejsningsproblemer.

    Synsforstyrrelser.
Log in eller Registrér for at kommentere.