Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Undersøgelse om sex og sovevaner - hjælp

Redigeret 12 marts, 2015, 06:23 i Samliv
Hejsa

Jeg mangler nogen til at svare på et spørgeskema.

Der er kun 3 spørgsmål og det tager maks. 20 sek. 100 % anonymt!

http://dobbeltdyne.dk/sp%C3%B8rgeskema

På forhånd tak!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det spørgsmål var da oppe for nogen tid siden også?

    Der kiggede jeg på spørgsmålene, og hvis det er de samme denne gang - kan ikke åbne linket - så vil jeg da gerne vide, hvad svarene skal bruges til?

    Man bliver spurgt, om man bruger dobbeltdyne, hvor gammel man er og om hvor tit man har sex.

    Jeg går ud fra, det skal handle om, at det skal "bevises" at folk, der ligger med dobbeltdyne har oftere sex end dem, der ikke gør?

    Jeg synes da, det er hyggeligt at ligge og putte under samme dyne, men hvis også jeg skal have noget søvn - og det skal man vel ind i mellem - så skal jeg helt klart have min egen dyne, og det samme siger min mand.

    Han pakker sig ind i sin dyne - jeg vil gerne have noget luft, han ligger meget stille, jeg er faktisk noget urolig om natten - og sådan er vi så forskellige, og derfor vil jeg mene, at en dobbeltdyne er fin nok til hygge - men hvis man skal have en optimal søvn, bør man have hver sin.

    Faktisk vil jeg fraråde brug af dobbeltdyne - når man skal sove. Der er da forskningsresultater nok, der netop beviser, at selv om man er par, selv om man elsker hinanden højt, så HAR vi altså forskellige sovevaner, og det er netop et problem, at man får forstyrret sin partner under søvnen, hvorfor det optimale faktisk ville være, at man ikke en gang deler værelse, når man skal sove.

    Men - derfor kan man da godt have et aktivt og levende sexliv.

    Det ville være rart at få oplyst, hvad denne undersøgelse skal bruges til?
  • Indstillinger
    Hej Lotte

    Hvis du tidligere er blevet spurgt om din alder, så er det ikke det samme spørgeskema, for det bliver du ikke spurgt om.

    Man har forskellige sovevaner, men dem kan man sagtens have under en dobbeltdyne også.

    Det er en Dansk variant af en undersøgelse der har været i England. Mere end det vil jeg ikke sige pt. Men jeg skal gerne komme til bage og dele resultatet her i tråden.

    mvh. ElskerDyner
  • Indstillinger
    " Mere end det vil jeg ikke sige pt. Men jeg skal gerne komme til bage og dele resultatet her i tråden. "

    Tak for en god latter.

    Der skal laves en undersøgelse, men hvad den skal bruges til er en hemmelighed. Hvad konstruktivt vil man mon have ud af det?

    Dog gætter jeg, at det skal bruges til et salgsfremstød for bemeldte dobbeltdyner.

    Dobbeltdyne er givet superdejligt, når man skal putte og hygge - men til regulær søvn, vil jeg stadig mene, at de gør mere skade end gavn.

    Og jo, nu kunne jeg åbne spørgeskemaet - og jo, det er det samme som tidligere, jeg havde bare lige glemt, at det ikke var alder men om man var i parforhold, der blev spurgt om.
Log in eller Registrér for at kommentere.