Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hjælp!!!!

Redigeret 11 marts, 2015, 20:46 i Angst
Kære Netdoktor

Jeg er en ung pige på 15 år, som lever et helt almindeligt liv (håber jeg). Jeg vil prøve at lyde præcist som muligt, men jeg undskylder meget hvis det ikke går.
Sidste år omkring november måneden, tog jeg mig sammen om at fortælle min mor, at jeg havde smerter i mit hjerte og vejrtrækningsbesvær. Jeg fik bestilt en tid hos lægen. Jeg fik af vide at jeg havde været udsat for angstanfald osv.
Derefter har jeg været udsat for det samme, men jeg lod det ligge. Men jo længere tid der gik, jo mere blev jeg træt og irriteret over rutinen, med smerterne i brystet, vejrtrækningsbesvær, hovedpine og rystelser i kroppen osv. Jeg er træt at det skal gå ud over min skoletid/hverdag. Da jeg får det meget svært med at koncentere mig, og føler mig altid utryg, ved at være et sted med mennekser omkring mig. Jeg har også haft svært med at sove, da smerten i mit hjerte og vejrtrækningen gør det svært med at falde i søvn. Men jeg er i tvivl, om jeg skal få en ny tid til lægen. Da jeg ikke ser en rigtig løsning, ved mit problem.


Med venlig hilsen pigen der er i tvivl

Kommentarer

  • Indstillinger
    Som jeg læser det, så lyder det ikke til at der er nogen der ved at du stadig har det sådan. Du må tale med din mor igen så i kan få en tid ved lægen.
    Hvis ikke du siger noget, så ved de jo ikke at du stadig har det svært.
    Hvis du er åben og ærlig, så er jeg sikker på at I ( du, din mor og lægen) kan finde ud af noget som kan hjælpe dig til at få det bedre:-)
Log in eller Registrér for at kommentere.