Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Klump i halsen. Strubehoved.

Hej med jer.
Jeg var til en fest i fredags, hvor jeg drak for meget. Min krop sagde til sidst "stop", så jeg måtte forbi toilettet en tur for at kaste op.
Mit opkast var helt rød/orange, og det gjorde helt vildt ondt at kaste op.
Normalt drikker jeg i alle weekender, og jeg plejer at kaste op, nogengange op til 5 gange pr. aften. Men det har aldrig gjort så ondt som det gjorde i fredags.

Mit madindtag i fredags var:
2 cheeseburgerer fra mc D
2 stykker franskbrød med forskellig pålæg
1 liter vand
0,5 liter cola

Der kom en masse "klumper" med op i mit opkast, men til sidst i mit opkast var det kun væske, men det var så også væsken der gjorde mest ondt at få op.
Jeg har ikke på noget tidspunkt selv tvunget mig til at kaste op, det er kommet af sig selv.

I lørdags da jeg vågner, vågner jeg op med den mest dårlige ånde jeg nogensinde har lugtet til. Ikke nok med det - det føles som om der sidder noget i min hals. Som en klump, eller et hul, noget der ikke går væk, hverken ved væskeindtag eller føde.

Denne "klump" eller "hul" har været samme sted siden lørdag morgen, det er ved mit strubehoved.
Det gør mig egentlig lidt bange, da jeg konstant har kvalme efter det.
Det gør mig også bange at mit opkast lignede blod, med orange skær. Det "plejer" at være beige, ligesom normalt opkast.

Hvad skal jeg gøre?

Hilsen mig.

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.