Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ingen diagnose endnu :-(

Ja jeg må indrømme jeg er ved at blive frustreret...

døjede i en LANG periode sidste år med en hel del diarré (sådan helt vand-diarré)... Søgte læge som tog diverse blodprøver, afførings prøver osv og alt var normalt (tjekket for gængse fødevare allergier som gluten allergi og mælke allergi osv)...

Koloskopi blev bestilt - pga tarmkræft i familien og der var intet unormalt ved koloskopien..

Blev sendt videre til medicinsk afdeling.. Her mente lægen min diarré kom pga forstoppelse, og jeg blev sat i behandling med magnesia og HUSK - hvilket fjernede diarré, men har stadig smerter/oppustet i maven (lige bag navlen sidder smerterne.. og ømhed i toppen af maven)...

Fik en ultralyds scanning af indre organer - alt var normalt

Så bestilte de en gastroskopi - her var alt også normalt...


Så jeg sidder tilbage her og er frustreret... For hvor længe skal jeg "forlange" at de bliver ved med at undersøge og undersøge???

Jeg er nu stoppet med magnesia for at se om min diarré kommer tilbage i samme omfang som før... (fik en underlivs scanning i dag i forbindelse med en gynækologisk undersøgelse - og hun sagde hun kunne se væske i mine tarme?) For det kan da ikke passe jeg skal æde magnesia resten af mit liv??

Har ikke fået tid eller andet på medicinsk til flere undersøgelser her efter jeg fik den gastroskopi for 3 uger siden...

Så skal jeg bare bide tænderne sammen?? Kontakte egen læge??? Kontakte medicinsk??

Hilsen den frustrerede :(
Log in eller Registrér for at kommentere.