Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Manglende erektion

Redigeret 24 februar, 2015, 12:38 i Mandlige sexproblemer
Jeg er en dreng på 19 år og har et problem som har varet længe nu, for længe. Jeg er stadig jomfru og det skyldes at jeg ikke kan få hård rejsning når jeg er sammen med en pige. Jeg har aldrig haft problemer med at score piger, men jeg har aldrig taget dem med hjem. Dog skal det siges at jeg har ''prøvet'' at være sammen med 2 forskellige piger i henholdsvis over 2 års mellemrum. - men det fungerede aldrig. Jeg har fået en kæreste, og igår smed vi al tøjet og forsøg på sex, men jeg kunne ikke få fuld erektion.
Jeg kan godt når jeg selv onanerer, men det er heller ikke helt nemt altid. Kan det være fordi at mine muskler ikke er ret stærke? Jeg spiser sundt og dyrker godt med motion. Dog ryger jeg ikke og indtager sjældent alkohol.

Ville nogle øvelser hjælpe?

PS: jeg har snakket med lægen for et års tid siden, men han sagde med det samme at det er psykisk.

Venlig hilsen
Kaspar

Kommentarer

  • Indstillinger
    det her er bare en tanke, men hvis det tager lidt tid som du siger med når du selv onanere så prøv at træk tiden langt ud i foreplay, dry hump lidt eller slik hende lidt,
    prøv at se hvis det hjælper. altså hvis du ikke har prøvet det før
    mvh
    -hamderikved112
Log in eller Registrér for at kommentere.