Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Uønsket

Kommentarer

  • Indstillinger
    Først fremmest findes der vel som sådan ikke noget der normalt inden for hårvækst. Nogen har meget hår andre har lidt, nogen har lyse hår andre har mørke. Jeg forstår udmærket godt du er træt af den måde dine hår er på, men jeg vil også gøre dig opmærksom på at andres opfattelse af dem sjældent vil være den samme som din egen. Generelt tror jeg ikke folk vil ligge så meget mærke til det som du selv gør.

    Ikke desto mindre findes der forskellige metoder til at komme af med dem på. Her ville jeg foreslå at få dem bleget, da det på den måde ikke er en behandling for hårene hele tiden skal fjernes, men derimod i behandling der gør at hårene bliver langt mindre synlige.
  • Indstillinger
    Tak for tippet, Amygdala1.
  • Indstillinger
    Jeg er faktisk en af dem, der har fået foretaget en permanent hårfjerning med laser på denne privatklinik: http://www.nygart.dk/haarfjerning/
    Jeg led af kraftig og mørk hårvækst ved hage og kæbepartiet. Noget jeg var virkelig ked af og er blevet mobbet med. Efter jeg har fået flere behandlinger med laser er resultatet blevet vildt flot. Jeg takker virkelig for, at der findes sådanne permanente løsninger nu om dage:-)
  • Indstillinger
    jalebi8jalebi8
    Redigeret 14 maj, 2019, 16:02
    Spray mod uønsket hår - shytobuy.dk Virkelig god effekt fra dette produkt.
Log in eller Registrér for at kommentere.