Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

er han psykopat?

Redigeret 20 februar, 2015, 06:39 i Personlighedsforstyrrelser
Jeg ved snart ikke hvad der er rigtigt eller forkert.

om Han er psykopat eller det bare er mig den er gal med..

Jeg har kendt denne her mand i 8 år... Han spiller og er ludoman. Derudover er han meget stædig mener alle hans problemer er alle andres skyld. Han bliver nemt uvenner med andre mennesker, og har ikke set sine søskende i mange år. Fordi de er rige og han er fattig og han mener de burde redde ham. Han har været på kontanthjælp i 8 år ifølge ham selv fordi han bare har været uheldig.

samtidig kan han være meget kærlig over for mig..Han accepterer at jeg er syg (har angst og kroniske smerter) og jeg kan være mig selv ved ham hvilket jeg tvivler på jeg kan finde ved en anden. plus at når han en sjælden gang vinder er han gavmild

Han har ikke villet gå i behandling vedr. sin ludomani. Han mener det ikke nytter noget så længe han er fattig vil han altid have trangen til at "lave nemme penge" han retfærdiggør det med han har det hård, alle har svigtet ham, hans liv har været hårdt og en masse andet. men alt der sker er han bruger en masse penge ihvertfald 6000 md. han ikke har råd til. Han har også lånt penge førhen af diverse mennesker fx. kiosken hvor han spiller, en bekendt med mere...

jeg har gået fra ham flere gange i forhåbningen om han får øjnene op og går i behandling.. men han er rigtig god til at manipulerer og vender alting om til at jeg er den der er noget galt med, så ender op hos ham igen.. hver gang siger han også at jeg svigter ham, ingen nosser har, er svag, er en man ikke kan stole på, gør ham til grin, ikke viser ham respekt ved at skride, ydmyger ham ved at skride, er ond osv osv... ofte ender det med jeg til sidst føler han må have ret.. og jeg nok er den der er noget galt med...

hvad ville i gøre i min situation... er nu 30 år. har brugt 8 år på det her... er ulykkelig og bange for aldrig at få et bedre liv. men også meget ensom og bange for ingen andre vil kunne lide mig. er meget socialt hæmmet grundet mange års angst...
Log in eller Registrér for at kommentere.